آتش سوزی خودروی پ‍‍ژو ۴۰۵ در پارکینگ یک منزل مسکونی
آتش سوزی خودروی پ‍‍ژو ۴۰۵ در پارکینگ یک منزل مسکونی

سایت خبری شهر اولین ها//ساعت ۶و ۵۵ دقیقه صبح دیروز ، یکدستگاه خودروی شخصی پ‍‍‍ژو ۴۰۵ در منطقه کیان آباد اهواز بر اثر آتش سوزی سوخت. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، این خودرو درپارکینگ منزل مسکونی مالک بود که بنا به علتی که مامورین آتش نشانی از بیان آن خودداری کردند، طعمه حریق […]

سایت خبری شهر اولین ها//ساعت ۶و ۵۵ دقیقه صبح دیروز ، یکدستگاه خودروی شخصی پ‍‍‍ژو ۴۰۵ در منطقه کیان آباد اهواز بر اثر آتش سوزی سوخت.
به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، این خودرو درپارکینگ منزل مسکونی مالک بود که بنا به علتی که مامورین آتش نشانی از بیان آن خودداری کردند، طعمه حریق شد . منزل مسکونی یادشده در چند صد متری ایستگاه آتش نشانی کیان آباد قرار داشت که حضور دو دستگاه آتش نشانی در محل حادثه مانع گسترش آتش به منازل همجوارشد.خبرنگار حاضر در محل علت حادثه را جویا شد و هنگامی که فرمانده عملیات خبرنگار را به روابط عمومی آتش نشانی پاس میداد و از نداشتن اجازه مصاحبه حرف میزد،کارگران آتش نشانی قصد درگیری داشتند که خبرنگار با تجربه با ترک محل حادثه از درگیری فیزیکی جلوگیری کرد.

در خوزستان برخی مدیران ضعیف و مردم گریز اطلاع رسانی را حق مسلم مردم نمیدانند و از بیان جزیی ترین مسئله به مردم شانه خالی می کنند وهیچ اراده ای هم وجود ندارد که مسئولین را وادار به تمکین از قانون نماید.

مرجع:خوزنا