اعتصاب رانندگان کارخانه سیمان کارون در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات + تصاویر
اعتصاب رانندگان کارخانه سیمان کارون در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات + تصاویر

سایت خبری شهر اولین ها// پس از آنکه طی چندماه اخیر بخشی از کارکنان کارخانه سیمان کارون نسبت به عدم پرداخت مطالبات خود دست به اعتصاب زده بودند ، اخیراً نیز رانندگان خودروهای حمل و نقل پرسنل کارخانه نیز دست به اعتصاب زده اند. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها و به نقل منابع […]

سایت خبری شهر اولین ها// پس از آنکه طی چندماه اخیر بخشی از کارکنان کارخانه سیمان کارون نسبت به عدم پرداخت مطالبات خود دست به اعتصاب زده بودند ، اخیراً نیز رانندگان خودروهای حمل و نقل پرسنل کارخانه نیز دست به اعتصاب زده اند.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها و به نقل منابع آگاه ، حدود 20 نفر از رانندگان خودروهای مینی بوس حامل پرسنل کارخانه سیمان کارون در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات خود دست به اعتصاب زده اند. این افراد حقوق سه ماه اخیر خود را از کارخانه طلبکار بوده و با وجود وعده هایی مبنی بر پرداخت بخشی از این مطالبات ،این وعده ها جامه عمل نگرفته و این رانندگان دست به اعتصاب زده اند. به گفته این منابع آگاه حتی در خصوص مابه التفاوت نرخ سوخت مصرفی خودروها که از اردیبهشت ماه اعمال شده بود و مقرر گردیده تا پرداخت این مبالغ مابه التفاوت نیز به رانندگان صورت پذیرد اقدامی صورت نگرفته است.

IMG-20151103-WA0008IMG-20151103-WA0009