افتخاری دیگر برای مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز
افتخاری دیگر برای مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز

کسب عنوان برتر در پنجمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت ، معدن و تجارت سال ۱۳۹۵ مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی در پنجمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت سال ۱۳۹۵ موفق به کسب عنوان “مرکز علمی کاربردی برتر” گردید. به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی […]

photo_2016-12-20_20-46-01

کسب عنوان برتر در پنجمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت ، معدن و تجارت سال ۱۳۹۵

مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی در پنجمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت سال ۱۳۹۵ موفق به کسب عنوان “مرکز علمی کاربردی برتر” گردید.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز به همت ریاست و پرسنل خدوم مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز در پایان مرحله داوری پنجمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت ، معدن و تجارت ،برای نخستین بار به عنوان مرکز علمی کاربردی برتر مورد تقدیر قرار گرفت.

بنابراین گزارش این جشنواره برای پنجمین سال به میزبانی وزارت صنعت ، معدن و تجارت و با حضور ۵۰۰ نفر از علاقمندان به حوزه پژوهش و فناوری از وزارتخانه و مراکز پژوهشی و تحقیق و توسعه صنعتی و تشکل های بخش خصوصی و مراکز صنعتی علمی کاربردی و دانش بنیان در تهران برگزار گردید.

دکتر مهدی محمد زاده رئیس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز لوح سپاس و تندیس ارزشمند این جشنواره را از وزیر صنعت،معدن و تجارت دریافت نمود.

شایان ذکر است ، مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز به عنوان بزرگترین و اولین دانشگاه صنعتی استان خوزستان با ۴۵۰۰ دانشجو و ۳۰۰ استاد در بین ۲۰۶ مرکز آموزش عالی علمی کاربردی تحت نظارت وزارت صنعت،معدن با کسب رتبه برتر در حال فعالیت است.