اینفوگرافی تقابل نفت مسجدسلیمان با اصفهانی ها/ پیروز لیگ یک و مغلوب لیگ برتری …
اینفوگرافی تقابل نفت مسجدسلیمان با اصفهانی ها/ پیروز لیگ یک و مغلوب لیگ برتری …

سایت خبری شهر اولین ها// از سری رقابتهای هفته یازدهم لیگ دسته اول تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان فردا در اصفهان میهمان گیتی پسند خواهد بود.نفتی ها تاکنون در دو دیداری که در لیگ یک مقابل نماینده اصفهان قرار گرفته اند دو برد را رقم زده اند. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ،نفت مسجدسلیمان […]

سایت خبری شهر اولین ها// از سری رقابتهای هفته یازدهم لیگ دسته اول تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان فردا در اصفهان میهمان گیتی پسند خواهد بود.نفتی ها تاکنون در دو دیداری که در لیگ یک مقابل نماینده اصفهان قرار گرفته اند دو برد را رقم زده اند.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ،نفت مسجدسلیمان تاکنون چهار بار در برابر نمایندگان فوتبال اصفهان قرار گرفته که دو پیروزی و دو شکست را رقم زده است. اولین تقابل نفتی ها در لیگ دسته اول و در برابر تیم فولادنطنز بود که زردپوشان در دو دیدار برتر و هجومی در اصفهان و مسجدسلیمان حریف خود را مغلوب کنند. در لیگ برتر اما سپاهان نماینده مقتدر فوتبال اصفهان نفتی ها را در دو دیدار مغلوب ساخت تا نفتی ها حضور تلخی را در لیگ برتر تجربه نمایند.

naft-esfahan

 

تیم فوتبال گیتی پسند که هم اکنون با ۱۲ امتیاز و تنها بعلت تفاضل گل بدتر در رده یازدهم جدول رده بندی لیگ یک قرار گرفتهدر دیدار اخیر خود شکستی تلخ را تجربه کرد و در حالی که تا ۱۵ دقیقه پایانی از آلومینیوم اراک پیش بود دو گل دریافت نمود تا بازنده دیدار لقب بگیرد.این تیم اصفهانی در نخستین فصل حضورش در لیگ دسته یک به عنوان یک مدعی عمل کرد اما به لیگ برتر نرسید، در دومین دوره عملکرد ضعیفی داشت و شانسی برای لیگ برتری شدن نداشت اما در دوره سوم که فصل جاری است، باید منتظر ماند و دید در نهایت می‌تواند لیگ برتری شود یا خیر؟