اینفوگرافی سومین حریف نفت مسجدسلیمان در لیگ دسته اول/خونه به خونه ،تیمی نوپا بدنبال صعود
اینفوگرافی سومین حریف نفت مسجدسلیمان در لیگ دسته اول/خونه به خونه ،تیمی نوپا بدنبال صعود

سایت شهر اولین ها// ایمان کاهکش: تیم نفت مسجدسلیمان در سومین دیدار خود در این فصل از رقابتهای لیگ دسته اول میهمان تیم خونه به خونه بابل خواهد بود. به گزارش سی.پی.نیوز ، خونه به خونه یکی از دو نماینده فوتبال مازندران در لیگ آزادگان بهمراه نساجی خواهد بود که در سال 1390 در بابل […]

سایت شهر اولین ها// ایمان کاهکش: تیم نفت مسجدسلیمان در سومین دیدار خود در این فصل از رقابتهای لیگ دسته اول میهمان تیم خونه به خونه بابل خواهد بود.

به گزارش سی.پی.نیوز ، خونه به خونه یکی از دو نماینده فوتبال مازندران در لیگ آزادگان بهمراه نساجی خواهد بود که در سال 1390 در بابل تأسیس شد و در فصل 93-92 به لیگ دسته دوم فوتبال کشور صعود کرد. این تیم پس از آنکه نتوانست در فصل اخیر لیگ دو به مسابقات لیگ یک صعود کند با خرید امتیاز تیم بهمن شیراز در لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور یافت.

سرمربی کنونی خونه به خونه اکبر میثاقیان می باشد که طی یک دهه اخیر عمدتاً تیمهای تحت رهبری اش به مقام قهرمانی و صعود به لیگ برتر نائل شده اند. از جمله مربیان مطرح نماینده بابل در طی 4 سال فعالیتش می توان به فرشاد پیوس،مرتضی کرمانی مقدم و فرهاد کاظمی اشاره کرد. همچنین سیروس سنگچولی، محسن بیات ،علی حقدوست، میلاد جهانی و وحید علی آبادی از بازیکنان مطرح و لیگ برتری نماینده بابل به حساب می آیند.این تیم در دو هفته ابتدایی لیگ آزدگان تنها یک امتیاز کسب نموده که ابتدا در خانه با دوگل مغلوب فجرسپاسی شیراز شد و سپس با ایرانجوان بوشهر به تساوی یک بر یک دست یافت.

دیدار دو تیم خونه به خونه بابل و نفت مسجدسلیمان ساعت 17.15 دقیقه روز شنبه 7 شهریورماه در استادیوم هفت تیر بابل برگزار خواهد شد.

1خونه به خونه