برگزاری یادواره شهدای ادارات در مسجدسلیمان بهمراه اجرای برنامه‌های مناسبت حماسی و ملی هفته دفاع مقدس
برگزاری یادواره شهدای ادارات در مسجدسلیمان بهمراه اجرای برنامه‌های مناسبت حماسی و ملی هفته دفاع مقدس

سایت خبری شهر اولین ها//مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت‌وگاز مسجدسلیمان گفت: برگزاری یادواره شهدای ادارات از جمله گرامیداشت 10 شهید والامقام صنعت نفت مسجدسلیمان از جمله برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس در این شهرستان است. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،ابراهیم پیرامون در تشریح برنامه‌های مناسبت حماسی و ملی هفته دفاع مقدس اظهار کرد: برای […]

سایت خبری شهر اولین ها//مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت‌وگاز مسجدسلیمان گفت: برگزاری یادواره شهدای ادارات از جمله گرامیداشت 10 شهید والامقام صنعت نفت مسجدسلیمان از جمله برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،ابراهیم پیرامون در تشریح برنامه‌های مناسبت حماسی و ملی هفته دفاع مقدس اظهار کرد: برای گرامیداشت این هفته برنامه‌های متعددی پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است.
وی افزود: در آغاز هفته، رژه یگان‌های مسلح نظامی و انتظامی مستقر در شهرستان و بسیجیان را خواهیم داشت که پایگاه بسیج صنعت نفت با دارا بودن بیش از 2 هزار نیروی عادی و فعال به‌عنوان بزرگترین پایگاه مقاومت بسیج اداری شهرستان در این ویژه برنامه حضوری پررنگ و چشمگیر خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت‌وگاز مسجدسلیمان ادامه داد: غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای والا مقام، برپایی نمایشگاه در مصلی نماز جمعه و برگزاری یادواره شهدای ادارات از جمله گرامیداشت 10 شهید والا مقام صنعت نفت مسجدسلیمان، دیدار با فرماندار و امام جمعه شهرستان و سرکشی به خانواده شهدا از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

پیرامون ادامه داد: برخی برنامه‌های ورزشی نیز برای این هفته پیش بینی شده که شامل برگزاری مسابقات ورزشی با حضور همه دوایر دولتی شهرستان در دو رشته فوتسال و تنیس روی میز است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری همایش پیاده روی با حضور کارکنان دوایر دولتی و خانواده آنها و صعود به یکی از کوه‌های مرتفع منطقه و برافراشتن پرچم پرافتخار کشورمان بر فراز این قله از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان مسجدسلیمان است.