توقف تیم لیگ دو کشور در مقابل آبی پوشان مسجدسلیمانی/استقلال هجومی باز می گردد + تصویر
توقف تیم لیگ دو کشور در مقابل آبی پوشان مسجدسلیمانی/استقلال هجومی باز می گردد + تصویر

سایت خبری شهر اولین ها// تیم فوتبال استقلال مسجدسلیمان طی دیداری دوستانه حریفی از لیگ دسته دو کشور را متوقف کرد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ، تیم فوتبال استقلال مسجدسلیمان که این روزها خود را برای حضور در لیگ دسته اول فوتبال خوزستان آماده می سازد در دیداری دوستانه به مصاف تیم […]

سایت خبری شهر اولین ها// تیم فوتبال استقلال مسجدسلیمان طی دیداری دوستانه حریفی از لیگ دسته دو کشور را متوقف کرد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ، تیم فوتبال استقلال مسجدسلیمان که این روزها خود را برای حضور در لیگ دسته اول فوتبال خوزستان آماده می سازد در دیداری دوستانه به مصاف تیم کارون یکی از نمایندگان فوتبال خوزستان در لیگ دو کشور رفت و به تساوی دو بر دو دست یافت. آبی پوشان که دیداری هجومی و فراتر از حد انتظار را از خود به نمایش گذاشته بودند در این مسابقه دوبار با گلهای رامین جلیلی از حریف قدرتمند خود پیش افتادند که در نهایت تلاش دو تیم به نتیجه تساوی منجر شد.

در این دیدار که در استادیوم اختصاصی تیم کارون برگزار شد نارنجی پوشان اهوازی در ترکیب خود از چندین بازیکن مسجدسلیمانی از جمله سیروس کریمی هافبک فصل پیش تیم نفتون بهره می بردند.

استقلالی ها که با هدایت محمدمراد صالح نیا و ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان در مسابقات آتی شرکت خواهند کرد پیش از این نیز در دیداری دوستانه به مصاف امیدهای نفت اهواز رفته بودند که با سه گل مغلوب حریف خود شدند.

استقلال مسجدسلیمان- (1)