تیر دروازه ناجی استقلال مقابل نفتی ها
تیر دروازه ناجی استقلال مقابل نفتی ها

عصر اولین ها// دیدار تدارکاتی نفت مسجدسلیمان مقابل استقلال تهران با پیروزی دو بر یک آبی پوشان همراه بود. به گزارش عصر اولین ها، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان عصر امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف استقلال تهران رفت که در نهایت با شکست دو بر یک مغلوب شد. در این دیدار که در زمین شماره […]

عصر اولین ها// دیدار تدارکاتی نفت مسجدسلیمان مقابل استقلال تهران با پیروزی دو بر یک آبی پوشان همراه بود.

به گزارش عصر اولین ها، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان عصر امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف استقلال تهران رفت که در نهایت با شکست دو بر یک مغلوب شد. در این دیدار که در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار شد مسعود ریگی و آرش رضاوند زننده گل‌های استقلال بودند و تنها گل تیم نفت نیز توسط مهدی نیایش در نیمه دوم مسابقه به ثمر رسید. شاگردان مجتبی حسینی در این دیدار نمایش قابل قبولی را به نمایش گذاشتند و یک بار نیز توسط عباس عسکری تیر دروازه آبی پوشان را به لرزه در آوردند تا استقلال با خوش شانسی این پیروزی را کسب کند. ضمن این که محمود فکری در این دیدار از دو ترکیب متفاوت در دو نیمه مسابقه بهره گرفت تا شاگردانش را برای فصل آتی محک بزند.

گفتنی است تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که هم اکنون اردوی آماده سازی خود را در تهران سپری می کند در هفته اول رقابتهای لیگ برتر دهم آبان ماه در تبریز میهمان تراکتورسازی خواهد بود.