جدایی شانزده بازیکن از نفتی های آبادان و مسجدسلیمان
جدایی شانزده بازیکن از نفتی های آبادان و مسجدسلیمان

عصر اولین ها// دو نماینده فوتبال خوزستان با خروج تعداد زیادی از بازیکنانشان مواجه شده‌اند و علیرغم یارگیری برخی تیم های لیگ برتری مشخص نیست که نقل و انتقالات بازیکنان در دو تیم نفت آبادان و مسجدسلیمان چگونه پیش خواهد رفت. به گزارش عصر اولین ها، تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان در روزهای ابتدایی […]

عصر اولین ها// دو نماینده فوتبال خوزستان با خروج تعداد زیادی از بازیکنانشان مواجه شده‌اند و علیرغم یارگیری برخی تیم های لیگ برتری مشخص نیست که نقل و انتقالات بازیکنان در دو تیم نفت آبادان و مسجدسلیمان چگونه پیش خواهد رفت.

به گزارش عصر اولین ها، تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات تابستانی با موج مهاجرت بازیکنان خود به سایر تیم‌ها مواجه شده‌اند و تعداد زیادی از نفرات فصل گذشته را از دست داده‌اند.

تا پایان روز چهارشنبه تعداد بازیکنان نفت آبادان که رسماً با سایر باشگاه‌ها قرارداد امضا کرده‌اند به 8 نفر افزایش یافت. عیسی آل‌کثیر، ناصر سالاری، عقبل کعبی، میلاد جهانی، مسلم مجدمی، سیدمحمد قریشی، رضا جبیره و محمد دریس نفراتی هستند که جدایی آن‌ها قطعی شده است و چند بازیکن دیگر هم در صدد یافتن تیم جدیدی برای ادامه فوتبال هستند.

اوضاع در مسجدسلیمان هم چندان بهتر از آبادان نیست و هواداران تیم نفت مسجدسلیمان تا امروز شاهد جدایی 8 بازیکن تیم‌شان شامل علیرضا علیزاده، احمد الجبوری، صادق صادقی، میثم نقی‌زاده، حامد نورمحمدی، عماد میرجوان، آرمان قاسمی و حسین ابراهیمی بوده‌اند. البته ابراهیمی هنوز نتوانسته نظر مساعد سرمربی ذوب‌آهن را جلب کند ولی این بازیکن را نیز می‌توان جزو نفرات جداشده قلمداد کرد. این در حالیست که تعداد دیگری از بازیکنان فصل گذشته نفت مسجدسلیمان هم به دنبال پیدا کردن تیم جدیدی می‌باشند.

مشکلات مالی که در جریان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان را آزار می‌داد، سرانجام در دوره نقل و انتقالات تابستانی اثرات مخرب خود را نشان داده است و هواداران پرشور این دو تیم خوب خوزستانی همه روزه اخبار جدایی بازیکنان تیم‌های محبوب‌شان را در رسانه‌ها دنبال می‌کنند.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست، در باشگاه صنعت‌نفت آبادان تکلیف هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه مشخص شده اما تاکنون میزان بودجه فصل جدید و منابع تأمین آن تعیین نشده است. در نفت مسجدسلیمان اما تکلیف هیئت مدیره و مدیرعامل بصورت قطعی مشخص نشده، با این وجود برخی اعضای هیئت مدیره بدون تمدید حکم‌شان اقدام به انتصاب سرمربی کرده‌اند.

هواداران پرتعداد تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان به انتظار نشسته‌اند تا در ایام آینده خبرهای امیدوار کننده‌ای از تیم‌هایشان دریافت کنند و باید دید آیا انتظارات فوتبالدوستان این دو شهر فوتبال‌خیز از سوی تصمیم گیرندگان تیم‌های نفتی محقق خواهد شد؟

  • منبع خبر : خوزستان اسپرت