حضور مدیرعامل جدید باشگاه نفت نویدبخش روزهای درخشان خواهد بود
حضور مدیرعامل جدید باشگاه نفت نویدبخش روزهای درخشان خواهد بود

شروع زودهنگام شیران زاگرس در خواب تابستانی دیگر تیم ها / مهدی تارتار بهمراه سه مربی دیگر، گزینه های حضور بر روی نیمکت نفتی ها/ بدهی میلیاردی زردپوشان به جا مانده از سال های اخیر

شهر اولین ها// بیستم دوره رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور به احتمال زیاد اوایل آبان ماه آغاز خواهد شد و به نظر می رسد که با معرفی مدیرعامل جدید نفت مسجدسلیمان، این باشگاه برای حضوری موفق در رقابتهای امسال برنامه ریزی نموده است.

به گزارش شهر اولین ها، پس از کناره گیری نصیریان دوست مدیرعامل نفت مسجدسلیمان در فصل اخیر مسابقات لیگ برتر هدایت یزدی بعنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان معرفی شده است. یزدی در لیگ یک فوتبال کشور نیز مدیرعاملی این باشگاه را برعهده داشت و شیران زاگرس سه فصل پیش با مدیریت وی جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرد. علاوه بر این وی سابقه مدیریت امور ورزش شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان را در کارنامه خود دارد، چند صباحی نیز بعنوان سرپرست در باشگاه نفت مسجدسلیمان حضور داشته و یکی از پیشکسوتان فوتبال مسجدسلیمان نیز بشمار می رود.

از سوی دیگر این روزها نام چهار نفر بعنوان گزینه های سرمربیگری نفت مسجدسلیمان در فصل آتی لیگ برتر به گوش می رسد. هر چند مهدی تارتار با حواشی های متعدد هفته های اخیر با نیمکت زردپوشان خداحافظی نمود اما بهمراه سه گزینه دیگر از شانس های حضور در لیگ بیستم بعنوان سرمربی نفتی ها به شمار می روند. بدون شک معرفی مدیرعامل جدید باشگاه و مذاکره با گزینه های سرمربیگری در روزهایی که بسیاری از دیگر تیم های لیگ برتر در تعطیلات پس از خاتمه مسابقات به سر می برند می تواند نویدبخش برنامه ریزی برای حضور موفقیت آمیز در فصل آتی باشد.

از دیگر مواردی که می تواند عملکرد نفت مسجدسلیمان را در مسابقات لیگ برتر تحت الشعاع قرار دهد بدهی میلیاردی باشگاه است که اخیراً توسط مدیرعامل جدید نفت مسجدسلیمان مبلغ 14 میلیاردتومان اعلام شده است. این موضوع در طول فصل می تواند مشکلاتی در مسائل مالی باشگاه ایجاد نماید و انتظار می رود تا مدیرعامل بهمراه دیگر اعضای هیأت مدیره در راستای برنامه ریزی بهتر و جذب منابع مالی پایدار اقدامات مطلوبی را صورت دهند. 

با تمام آن چه گفته شد حضور مدیرعامل جدید باشگاه که خود تداعی گر صعود تاریخی نفتی ها به مسابقات لیگ برتر است و در زمره پیشکسوتان فوتبال مسجدسلیمان به شمار می رود می تواند نویدبخش روزهای درخشان گذشته شیران زاگرس باشد. از این رو امیدواریم تا در فصل جاری مسابقات لیگ برتر نیز نتایج مطلوب فصل اخیر و کسب رتبه تک رقمی با دیگر تکرار شود تا امید و اشتیاق با دیگر به زندگی ورزشی جوانان شهر اولین ها باز گردد.