دور دوم انتخابات در مسجدسلیمان و احتمال وقوع دوباره آلودگی های شهری +تصاویر
دور دوم انتخابات در مسجدسلیمان و احتمال وقوع دوباره آلودگی های شهری +تصاویر

سایت خبری شهر اولین ها// ایمان کاهکش : دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تا چندی دیگر در مسجدسلیمان برگزار خواهد شد و بیم آن می رود تا همچون دور اول و به واسطه تبلیغات بی رویه و افراطی حامیان نامزدها در و دیوار شهر به انبوهی از پوسترها و تبلیغات کاندیدا تبدیل شود و […]

سایت خبری شهر اولین ها// ایمان کاهکش : دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تا چندی دیگر در مسجدسلیمان برگزار خواهد شد و بیم آن می رود تا همچون دور اول و به واسطه تبلیغات بی رویه و افراطی حامیان نامزدها در و دیوار شهر به انبوهی از پوسترها و تبلیغات کاندیدا تبدیل شود و شاهد آلودگی بصری دوباره شهری خواهیم بود.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، انتخابات، واژه‌ای که برای اقشار مختلف جامعه معنایی متفاوتی دارد، کاندیدا، برگزارکنندگان، حامیان کاندیداها، مردم عادی که می‌خواهند در انتخابات شرکت بکنند و یا نکنند و …، پیروز انتخابات که شاد خواهد شد و مغلوب که ….

رفتار کاندیداهای انتخابات مرا به یاد انسان‌هایی می‌اندازد که در اعتراض همسایه‌هایی که به سر و صدای سرسام‌آور عروسی خود می‌گویند، آخه فقط یک شبه و جالب اینکه خودشان تحمل سر و صدای همان همسایه را برای یک شب ندارند و به انواع مختلف اعتراض می‌کنند.به راستی قانون به چه معنا است و کاندیداها برای چه مجلسی با هم رقابت می‌کنند، مگر نه اینکه آن‌ها برای حضور در نمایندگی مجلس با همدیگر رقابت می‌کنند! که وظیفه‌اش قانون‌گذاری است پس چرا خود قانون‌شکنی می‌کنند !؟ این قانون شکنی را در دور اول انتخابات به وضوح مشاهد نمودیم.

اما خبردار شدیم که یکی از کاندیداهای دور دوم انتخابات در مسجدسلیمان ضمن استقبال از عدم تبلیغات پوستری در شهرستان در مرحله دوم به فرمانداری مسجدسلیمان نیز پیشنهاد نموده تا در صورت توافق کاندیدای دیگر تبلیغات پوستری حذف گردد و در عوض هزینه ناشی از این موضوع صرف امور خیریه از جمله کمیته امداد،بهزیستی و کمپ های ترک اعتیاد گردد. حرکتی که در صورت وقوع آن شاهد فرهنگ سازی جالبی در زمینه انتخابات و تبلیغات خواهیم بود و امیدواریم تا با تحقق این امر شهری عاری از آلودگی های بصری را داشته باشیم.