رنگ آمیزی و نقاشی مدارس بخش چلو اندیکا به همت خیرین + تصاویر
رنگ آمیزی و نقاشی مدارس بخش چلو اندیکا به همت خیرین + تصاویر

عصر اولین ها// مسئول آموزش و پرورش عشایر بخش چلو شهرستان اندیکا از اقدام خیرین در رنگ آمیزی و نقاشی مدارس خبر داد . به گزارش عصر اولین ها، شهنام عالیوند مسئول آموزش و پرورش عشایر بخش چلو شهرستان اندیکا با اعلام این خبر گفت:گروه مهر زرد کوه و معلمان آموزش و پروش عشایر بخش […]

عصر اولین ها// مسئول آموزش و پرورش عشایر بخش چلو شهرستان اندیکا از اقدام خیرین در رنگ آمیزی و نقاشی مدارس خبر داد .

به گزارش عصر اولین ها، شهنام عالیوند مسئول آموزش و پرورش عشایر بخش چلو شهرستان اندیکا با اعلام این خبر گفت:گروه مهر زرد کوه و معلمان آموزش و پروش عشایر بخش چلو در اقدامی خداپسندانه و با هدف ایجاد فضایی با نشاط اقدام به رنگ آمیزی و نقاشی مدارس آموزش و پرورش عشایر در بخش چلو نمودند .

عالیوند ادامه داد: گروه مهر زردکوه به مدیریت خانم مریم ابوالقاسم زاده در راستای فعالیت های خیرانه خود،اقدام به رنگ آمیزی و نقاشی دبستان پل نگین در منطقه شیرین بهار بخش چلو نمودند و که تاثیر بسزایی در ایجاد شوق و رغبت در دانش آموزان خواهد داشت‌. وی افزود:اینجانب از گروه مهر زردکوه، آقایان فرهاد فرجی ذبیح موسوی، خانم مریم ابولقاسم زاده، سیما چراغیان و خاصه همکاران فرهنگی آقایان مرادجان و مرتضی سلیمانی بخاطر این اقدام پسندیده تقدیر و تشکر می نمایم و بدون شک این حرکت ارزشمند زمینه ساز ایجاد فضای شور و نشاط در مدارس مناطق محروم و صعب العبور خواهد شد.

گفتنی است علاوه بر این آموزش مفاهیم محیط زیستی توسط اعضای انجمن پویندگان محیط زیست شوشتر و پاکسازی با مشارکت دانش آموزان مدرسه صورت گرفت.