شهروندان تعطیلات عیدفطر را در خانه سپری کنند
شهروندان تعطیلات عیدفطر را در خانه سپری کنند

شهر اولین ها//طی نشست مدیر انجمن احیاگران طبیعت خوزستان با رئیس مرکز بهداشت اهواز بیان شد که تمام مراکز بهداشتی درمانی در حال خدمت رسانی به همشهریان عزیز هستند. به گزارش شبکه خبری خوزستان، طی نشست احمد جرفی مدیر انجمن احیاگران طبیعت خوزستان با دکتر شریفی رئیس مرکز بهداشت اهواز با محوریت بررسی اوضاع ویروس […]

شهر اولین ها//طی نشست مدیر انجمن احیاگران طبیعت خوزستان با رئیس مرکز بهداشت اهواز بیان شد که تمام مراکز بهداشتی درمانی در حال خدمت رسانی به همشهریان عزیز هستند.
به گزارش شبکه خبری خوزستان، طی نشست احمد جرفی مدیر انجمن احیاگران طبیعت خوزستان با دکتر شریفی رئیس مرکز بهداشت اهواز با محوریت بررسی اوضاع ویروس کرونا، شریفی خاطرنشان ساخت: از عموم شهروندان تقاضا داریم که از ترددهای غیرضروری خودداری کنند و از حضور در اجتماعات پرهیز کنند. ضمن این که با رعایت نکات بهداشتی، از ماسک و دستکش حتماً استفاده کنند. احمد جرفی نیز ظهار داشت: برای کنترل جمعیت و پیشگیری از آمار قربانیان بایستی بازارهای مرکز شهر تعطیل شوند. اگر این روند تا یک روز قبل از عید ادامه پیدا کند شاهد آسیب های بیشتری در جامعه خواهیم بود.‌ وی افزود: از مردم شریف ایران بخصوص خوزستان که آمار مبتلایان بالایی دارد تقاضا می شود در ایام عید از دید و بازدید خودداری کنند و عید را در کنار خانواده سپری کنند.

🌹