مدیر حراست شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان: خبر انتقال بخشی از این شرکت به اندیمشک کذب است
مدیر حراست شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان: خبر انتقال بخشی از این شرکت به اندیمشک کذب است

مدیر حراست شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان گفت: خبر نقل و انتقال بخشی از شرکت پتروشیمی به اندیمشک صحت ندارد.  حسین صادقی مدیر حراست شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان  با اشاره به انتشار خبرهایی در فضای مجازی در خصوص نقل و انتقالِ بخش مهمی از شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان به شهرستان اندیمشک، اظهار کرد: آغاز و کلنگ […]

مدیر حراست شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان گفت: خبر نقل و انتقال بخشی از شرکت پتروشیمی به اندیمشک صحت ندارد.
 حسین صادقی مدیر حراست شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان  با اشاره به انتشار خبرهایی در فضای مجازی در خصوص نقل و انتقالِ بخش مهمی از شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان به شهرستان اندیمشک، اظهار کرد: آغاز و کلنگ زنی پروژه پتروشیمی اندیمشک جداست و هیچ ارتباطی با شهرستان مسجدسلیمان ندارد؛ بنابراین مردم منطقه و این حوزه به چنین شایعاتی اعتنا نکنند.
وی افزود:در راستای اهداف اشتغالزایی دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین فرمایش های مقام معظم رهبری در مورد چرخ صنعتی کشور و مبارزه با فقرزدایی در منطقه همچنان متقاضی فعال شدن دیگر فازهای این شرکت هستیم.
مدیر حراست شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان یادآور شد: با پیگیری های دکتر داودی مدیرعامل پتروشیمی مسجدسلیمان در راستای راه اندازی فاز دوم این مجموعه (پتروپالایش) ، شریعتمداری وزیر کار و زنگنه وزیر نفت، طی بازدیدی از پروژه اوره و آمونیاک از پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه اظهار رضایت داشتند.
مهندس صادقی گفت: آنها قول مساعد در راستای همکاری و آغاز به کار فاز دوم پتروپالایش را دادند و در اوایل سال ۱۳۹۸ این پروژه آغاز خواهد شد.
وی ادامه داد: این پروژه تا حدود ۱۰ هزار نفر به صورت مستقیم جذب نیرو خواهد داشت و امیدواریم در ماه های آینده سال ۹۸ آغاز به کار کند.
خبرنگار: ناهید رضائی