مس رفسنجان ۲ – نفت مسجدسلیمان ۱ / قطع امید از نفتی ها در دیداری جنجالی …!؟
مس رفسنجان ۲ – نفت مسجدسلیمان ۱ / قطع امید از نفتی ها در دیداری جنجالی …!؟

سایت خبری شهر اولین ها// نفت مسجدسلیمان پس از باخت خانگی مقابل ماشین‌سازی تبریز راهی رفسنجان شده بود تا در زمین چمن مصنوعی استادیوم شهدای این شهر مقابل تیم مدعی صعود مس رفسنجان امتیاز کسب کند اما در نیمه نخست مغلوب فرصت‌طلبی مهاجم میزبان شد و در پایان این نیمه بازنده به رختکن رفت. هفته […]

سایت خبری شهر اولین ها// نفت مسجدسلیمان پس از باخت خانگی مقابل ماشین‌سازی تبریز راهی رفسنجان شده بود تا در زمین چمن مصنوعی استادیوم شهدای این شهر مقابل تیم مدعی صعود مس رفسنجان امتیاز کسب کند اما در نیمه نخست مغلوب فرصت‌طلبی مهاجم میزبان شد و در پایان این نیمه بازنده به رختکن رفت.

هفته سی‌وچهارم لیگ یک – استادیوم شهداء رفسنجان
دوشنبه ۳۰ فروردین ۹۵ – ساعت ۱۶:۳۰
مس رفسنجان ۲ – نفت مسجدسلیمان ۱
گل‌ها: مجتبی محبوب‌مجاز (۱۸) غلامحسین موجی (۹۰) – احمد داودی (۵۹)
داور: رضا کرمانشاهی
کمک‌داوران: حسین طالقانی و محمدتقی حیدرپور
اخطار: غلامحسین موجی، امیر خدامرادی (مس رفسنجان) خیرالله ویسی (نفت)
تماشاگر: دو هزار نفر

مس رفسنجان: سجاد بیرانوند، حامد محمودی، حسین کاویانی (۷۱- حسین قهارپور)، علیرضا محمودی، امیر خدامرادی، وحید ارمی، کاظم حیات‌منش (۷۰- حمید نعمتی)، احسان پیرهادی، غلامحسین موجی، مجتبی محبوب‌مجاز و جواد رمضانی
سرمربی: میشو کرستیچوویچ

نفت مسجدسلیمان: یوسف بهزادی، ابراهیم فلاح (۴۶- سجاد موسوی)، خیرالله ویسی، علی جهانگیری، حمزه حدادی، احسان علوان‌زاده، ستار دراجی، مصطفی شکری (۸۱- امین شهیدزاده)، محسن آذرباد (۸۴- مجتبی زارعی)، محمد خان‌احمدی و احمد داودی
سرمربی: فرزاد حافظی

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و نفت مسجدسلیمان با نتیجه دو بر یک به‌سود تیم میزبان خاتمه پیدا کرد.

اولین خطر جدی رد دقیقه ۱۲ با ضربه حمزه حدادی برای تیم نفت رقم خورد اما سجاد بیرانوند دروازه‌بان تیم مس سد راه ضربه حدادی شد تا نارنجی‌پوشان مس دقایقی بعد از این صحنه به گل برسند. مجتبی محبوب‌مجاز در دقیقه ۱۸ توپ را در محوطه جریمه تیم نفت کنترل کرد و با یک ضربه فنی دروازه زردپوشان را گشود تا میزبان را پیش بیندازد.

سه دقیقه پس از این گل، یک فرصت دیگر نصیب بازیکنان مس شد اما ضربه سر جواد رمضانی توسط بهزادی مهار شد. مهم‌ترین بخت گلزنی نفتی‌ها در دقیقه ۳۹ رقم خورد که مصطفی شکری روی پاس حمزه حدادی در حالت تک‌به‌تک با دروازه‌بان مس قرار گرفت اما سجاد بیراوند موفق عمل کرد و توپ شکری را به کرنر فرستاد تا نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به‌سود مس تمام شود.

در نیمه دوم، تیم نفت با یک تغییر هجومی قدم به میدان گذاشت تا برای جبران گل خورده تلاش کند و پس از چند حمله در دقیقه ۵۹ به گل تساوی رسید. احمد داودی هافبک رامهرمزی تیم نفت مسجدسلیمان در پی ارسال یک ضربه کرنر با ضربه سر دروازه میزبان را گشود تا بازی به تساوی کشیده شود.

کادر فنی مس رفسنجان که نمی‌خواست در مقابل تماشاگران خودی متوقف شود، دقایقی پس از دریافت گل تساوی دست به دو تعویض زد تا با افزایش فشار روی دروازه نفت به گل دوم برسد. بازیکنان مسجدسلیمان در بیست دقیقه پایانی ضمن کنترل فشار حملات تیم مس رفسنجان چشم به ضدحملات داشتند. تیم مس در این دقایق ابتدا صاحب دو موقعیت گلزنی شد که یوسف بهزادی دروازه‌بان نفت با دو واکنش خوب مانع از گشوده شدن دروازه تیمش شد اما مقاومت زردپوشان در دقیقه … در پی یک ضربه کرنر شکسته شد.

در حالی که بازیکنان و نیمکت نشینان تیم نفت اعتقاد به خطای بازیکن مس رفسنجان داشتند، داور به‌سود مس رفسنجان کرنر اعلام کرد و این ضربه کرنر در دقیقه ۹۰ با ضربه سر غلامحسین موجی تبدیل به گل شد تا بازی به جنجال کشیده شود و داور اقدام به اخراج فرزاد حافظی سرمربی تیم نفت کند.

بازی در پی اعتراض اعضای تیم نفت به تصمیم بحث‌برنگیز داور میدان برای دقایقی متوقف شد و پس از اینکه مجدداً از سر گرفته شد، تغییری در نتیجه حاصل نشد تا تیم مس رفسنجان با پیروزی دو بر یک مقابل نفت مسجدسلیمان به جمع مدعیان صعود اضافه شود و تیم نفت با این باخت هیچ شانسی برای صعود نداشته باشد.

خوزستان اسپرت