ناکامی سرخابی های مسجدسلیمان در صعود به لیگ برتر خوزستان + جدول
ناکامی سرخابی های مسجدسلیمان در صعود به لیگ برتر خوزستان + جدول

شهر اولین ها// استقلال و زاگرس مسجدسلیمان که دو نماینده فوتبال مسجدسلیمان در رقابتهای فصل جاری لیگ دسته اول خوزستان محسوب می شدند از صعود به مسابقات لیگ برتر بازماندند. به گزارش شهر اولین ها، هفته پایانی مسابقات فوتبال لیگ دسته اول بزرگسالان باشگاهی خوزستان در فصل ۹۵/۹۶ عصر امروز در شهرهای رامهرمز  ، حمیدیه […]

شهر اولین ها// استقلال و زاگرس مسجدسلیمان که دو نماینده فوتبال مسجدسلیمان در رقابتهای فصل جاری لیگ دسته اول خوزستان محسوب می شدند از صعود به مسابقات لیگ برتر بازماندند.

به گزارش شهر اولین ها، هفته پایانی مسابقات فوتبال لیگ دسته اول بزرگسالان باشگاهی خوزستان در فصل ۹۵/۹۶ عصر امروز در شهرهای رامهرمز  ، حمیدیه ، مسجد سلیمان و سوسنگرد برگزار گردید که در مهمترین و حساسترین دیدار این هفته تیم استقلال مسجدسلیمان که با یک امتیاز کمتر ازحریفش بهمئی رامهرمز در رده چهارم قرار داشت به مصاف میزبان رده دومی خود رفت و در یک بازی پر گل  با نتیجه ۴ بر ۲  مغلوب حریف خود شد تا از صعود به لیگ برتر بزرگسالان باشگاهی خوزستان جا بماند. تیم زاگرس نیز رده ششم مسابقات را به خود اختصاص داد.
آبی پوشان مسجدسلیمانی که نیم فصل اول را با پیروزی های متوالی و پرگل سپری کردند در نیم فصل دوم با افت روبرو شدند و همین موضوع نقش مهمی در عدم صعود آنان به مسابقات لیگ برتر داشته است.

نتایج هفته پایانی مسابقات به شرح ذیل می باشد :

بهمئی رامهرمز ۴ استقلال مسجد سلیمان  ۲
ولایت حمیدیه ۲   رخش اروند آبادان ۳
زاگرس مسجد سلیمان ۳  استقلال هفتکل ۰ ( عدم حضور تیم استقلال هفتکل )
ذوالفقار سوسنگرد ۵  ایرانجوان ماهشهر ۳
ستاره طلایی ماهشهر ۰  پرسپولیس خرمشهر ۳  ( به دلیل انصراف تیم ستاره طلایی ماهشهر )
یاران آبادان ۳ شهباز اهواز ۰ ( به دلیل انصراف تیم شهباز اهواز )
 لازم به ذکر است تیم های ستاره طلایی ماهشهر و شهباز اهواز به لیگ  دسته دو بزرگسالان باشگاهی خوزستان سقوط کردند .