نهضت فرهنگی انجمن های مردمی محیط زیست مسجدسلیمان در شب عاشورای حسینی به روایت تصویر
نهضت فرهنگی انجمن های مردمی محیط زیست مسجدسلیمان در شب عاشورای حسینی به روایت تصویر

شهر اولین ها//نهضت فرهنگی-زیست محیطی عزاداران سید و سالار شهیدان در قالب انجمن های مردمی محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان در شب عاشورای حسینی نیز ادامه یافت و تسهیلگران عرصه طبیعت در راستای ترویج فرهنگ مشارکت در حفظ محیط زیست و جلوگیری از ریزش پسماند شهری خوش درخشیدند. فعالین محیط زیستی شهر اولین ها با سرکشی […]

شهر اولین ها//نهضت فرهنگی-زیست محیطی عزاداران سید و سالار شهیدان در قالب انجمن های مردمی محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان در شب عاشورای حسینی نیز ادامه یافت و تسهیلگران عرصه طبیعت در راستای ترویج فرهنگ مشارکت در حفظ محیط زیست و جلوگیری از ریزش پسماند شهری خوش درخشیدند.

فعالین محیط زیستی شهر اولین ها با سرکشی به هیئات عزاداری و مساجد محلات مختلف ضمن دیدارچهره به چهره، تاکید به ائمه جماعت و آموزش به اعضای اصلی هیئات مذهبی در خصوص حفظ محیط زیست و جلوگیری از ریختن زباله در مراسمات امشب و فردا (روز عاشورا ) عزم جدی برای رقم زدن محرم پاک و عاری از زباله را با احترام به زمین عملی نمودند.در برنامه امشب که بالغ بر ۴۰ هیات مذهبی مورد بازدید و آموزش قرار گرفت ، کیسه های زباله نیز در بین آنان توزیع گردید و در برخی مساجد نیز برنامه پاکبانی با مشارکت عزاداران حسینی اجرا گردید.

گفتنی ست که تلاش فعالین محیط زیست مسجدسلیمان در ایام محرم از ابتدای دهه آغاز گردیده و در روز عاشورا نیز ادامه خواهد داشت. این اقدامات توسط شورای هماهنگی سمن های محیط زیستی شهرستان طرح ریزی و اجرا می گردد.