نه به تبلیغات کاغذی / پیامی از انجمن های محیط زیستی مسجدسلیمان برای نامزدهای انتخابات
نه به تبلیغات کاغذی / پیامی از انجمن های محیط زیستی مسجدسلیمان برای نامزدهای انتخابات

شهر اولین ها// با وجود فضای مجازی و رسانه های اجتماعی دیگر نیاز چندانی به تبلیغات کاغذی احساس نمی شود، این موضوع می تواند در صرفه جویی هزینه ها برای نامزدها و همچنین حفظ محیط زیست و پاکیزگی محله‎‌ها نقش به سزایی ایفا کند. به گزارش شهر اولین ها، این روزها بازار نام نویسی و […]

شهر اولین ها// با وجود فضای مجازی و رسانه های اجتماعی دیگر نیاز چندانی به تبلیغات کاغذی احساس نمی شود، این موضوع می تواند در صرفه جویی هزینه ها برای نامزدها و همچنین حفظ محیط زیست و پاکیزگی محله‎‌ها نقش به سزایی ایفا کند.
به گزارش شهر اولین ها، این روزها بازار نام نویسی و تبلیغات اولیه کاندیداهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی داغ شده و به احتمال زیاد نامزدها با
تشکیل ستادها انتخاباتی همچون ادوار گذشته برنامه خاصی برای انتشار پوستر و چسباندن تصاویر به دیوار معابر شهری دارند. این در حال است که نامزدها می توانند روی رسانه ها و فضای مجازی برنامه ریزی انتخاباتی خود را انجام دهند. این موضوع باعث خواهد شد تا به ندرت تراکت های تبلیغاتی نامزدها را در سطح شهر شاهد باشیم.
بدون شک با شروع زمان رسمی تبلیغات انتخابات مجلس مجدداً کار چاپ بنر و تبلیغات کاغذی رونق پیدا خواهد کرد و همچنان بیشتر تبلیغات از طریق تبلیغات کاغذی انجام میشود. در طول مدت تبلیغات، زباله های ایجادشده و مصرف حجم بالای کاغذ، آن را به یک مشکل برای شهر مردم تبدیل می‌کند، به همین دلیل انجمن های محیط زیستی با راه انداختن کمپین #نه_به_تبلیغات_کاغذی از نامزدها درخواست کرده اند تا حد امکان از  این سبک تبلیغات پرهیز کرده و از روش های دیگر به تبلیغ بپردازند.
انتظار می رود تا نامزدهای انتخابات پیش رو ضمن پیوستن به این کمپین که اقدامی کوچک برای حفاظت از محیط زیست به شمار می رود گامی مهم برای توسعه و ترویج کمپین “نه به تبلیغات کاغذی” بر دارند و نیروهای ستادی خود را به انجام این موضوع ملزم نمایند.
”