پارک ۱۱ هکتاری مسجدسلیمان به بهره برداری می‌رسد
پارک ۱۱ هکتاری مسجدسلیمان به بهره برداری می‌رسد

شهر اولین ها// شهردار مسجدسلیمان گفت: با احداث پارک ۱۱ هکتاری در این شهرستان در هفته دولت سرانه فضای سبز شهری مسجدسلیمان به میزان ۱.۵ مترمربع افزایش می‌یابد. عبدالله قاسمی عصر امروز در آئین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان که به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان برگزار شد با گرامیداشت روز خبرنگار جریان […]

شهر اولین ها// شهردار مسجدسلیمان گفت: با احداث پارک ۱۱ هکتاری در این شهرستان در هفته دولت سرانه فضای سبز شهری مسجدسلیمان به میزان ۱.۵ مترمربع افزایش می‌یابد.

عبدالله قاسمی عصر امروز در آئین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان که به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان برگزار شد با گرامیداشت روز خبرنگار جریان آزاد خبری و عرصه اطلاع رسانی را مهم ارزیابی کرد.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری مسجدسلیمان در دو ماه اخیر اظهار داشت: با احداث پارک ۱۱ هکتاری در ورودی شهر مسجدسلیمان که تلاش می‌شود تا هفته دولت به بهره برداری برسد سرانه فضای سبز شهری مسجدسلیمان به میزان ۵/۱ متر مربع افزایش خواهد یافت.

شهردار مسجدسلیمان همچنین از رایزنی با بخش خصوصی به منظور احداث پارکینگ طبقاتی در مسجد سلیمان خبر داد و درباره پروژه  آسفالت برخی محلات مسجد سلیمان بیان کرد: در این پروژه‌ها ۹ هزار تن آسفالت در محلات مسجد سلیمان در مرحله عملیاتی قرار گرفته است.

وی درباره پرداخت حقوق معوقه کارکنان شهرداری مسجد سلیمان گفت: تاکنون ۳ ماه از حقوق معوقه کارکنان شهرداری پرداخت شده است.

قاسمی همچنین به احداث کانال آب‌های سطحی اشاره و عنوان کرد: تاکنون ۱ میلیارد تومان در احداث کانال‌ به منظور هدایت آب‌های سطحی هزینه شده است.