سایت خبری شهر اولین ها//ایمان کاهکش : تیم نفت مسجدسلیمان در چهارچوب هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور میهمان خونه به خونه بابل خواهد بود. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، دو تیم نفت و خونه به خونه در حالی مقابل هم قرار خواهند گرفت که طی دو هفته اخیر طعم برد را […]

سایت خبری شهر اولین ها//ایمان کاهکش : تیم نفت مسجدسلیمان در چهارچوب هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور میهمان خونه به خونه بابل خواهد بود.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، دو تیم نفت و خونه به خونه در حالی مقابل هم قرار خواهند گرفت که طی دو هفته اخیر طعم برد را نچشیده اند و برای کسب اولین پیروزی در فصل به میدان قدم می گذارند. نماینده فوتبال بابل که در هفته اول در خانه با دو گل مغلوب فجرسپاسی شده بود در دیدار اخیر خود نیز در بوشهر با ایرانجوان به تساوی یک بر یک دست یافت تا با کسب تنها یک امتیاز و تفاضل گل ۲- به سه امتیاز این دیدار خانگی چشم دوخته است.ضمن اینکه اکبر میثاقیان سرمربی این تیم در سالهای اخیر همواره جزو مربیان موفق لیگ یک در راهیابی تیمهای تحت هدایتش به لیگ برتر بوده است.

از سویی دیگر نفت مسجدسلیمان نیز با هدف کسب اولین برد آنهم خارج از خانه مقابل حریف مازنی خود صف آرایی می کند.نفتی ها که با کسب دو تساوی بدون گل در هفته های ابتدایی لیگ تا حدودی به انسجام و هماهنگی تیمی دست یافته اند در تلاش هستند تا ضمن کسب اولین پیروزی خودطلسم ناکامی در گلزنی را بشکنند.

گفتنی ست که مصدومان بازی قبلی نفت با بهبودی کامل به این دیدار خواهند رسید و تنها میررسول حسینی گلر اول تیم نفت که پس از دیدار با آلومینیوم دچار مصدومیت شده در لیست نفرات تیم نفت حضور نخواهد داشت.

دیدار تیم های خونه به خونه بابل و نفت مسجدسلیمان ساعت ۱۷٫۱۵ دقیقه روز شنبه در بابل برگزار خواهد شد.