کناره گیری تارتار، نفت مسجدسلیمان را در اوج به حاشیه برد
کناره گیری تارتار، نفت مسجدسلیمان را در اوج به حاشیه برد

شهر اولین ها// مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پس از گذشت ۶ هفته از لیگ از این تیم خداحافظی کرد تا طلایی پوشان نفت علیرغم کسب نتایج قابل قبول در هفته های اخیر خیلی زود وارد حاشیه شوند. این در حالی است که به نظر می رسد تلاش ها جهت بازگشت تارتار بی […]

شهر اولین ها// مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پس از گذشت ۶ هفته از لیگ از این تیم خداحافظی کرد تا طلایی پوشان نفت علیرغم کسب نتایج قابل قبول در هفته های اخیر خیلی زود وارد حاشیه شوند. این در حالی است که به نظر می رسد تلاش ها جهت بازگشت تارتار بی نتیجه بوده و این مربی در حال بررسی دیگر پیشنهادات خود می باشد. هر چند که در صورت بازگشت وی به نیمکت نفتی ها، مشکلات مالی باشگاه در ادامه فصل نیز چالش هایی را پیش روی کادر فنی و بازیکنان قرار خواهد داد.

به گزارش شهر اولین ها، اگر چه نفت مسجدسلیمان در پایان هفته ششم با کسب هشت امتیاز و قرار گرفتن در رده هشتم جدول نتایج خوبی را رقم زده اما کناره گیری تارتار از این باعث شده تا زردپوشان خیلی زود با مسائل حاشیه ای دست و پنجه نرم کنند. هر چند مذاکرات با این مربی جوان جهت بازگرداندن به نیمکت نفتی ها ادامه دارد اما حتی با وجود بازگشت دوباره تارتار باز هم مشکلات مالی در ادامه فصل مشکلاتی جدی برای این باشگاه پرطرفدار ایجاد کند.

این در حالی است که چندی پیش علی عسکر ظاهری نماینده مردم شهرستان پس از دیدار با مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از توافقات لازم برای رفع مشکلات و حضور قدرتمند تیم نفت در لیگ برتر خبر داد و اظهار داشت: علاوه بر واریز مبلغی به حساب باشگاه، کمک های مالی به این تیم همچنان ادامه دارد. گفته می شود که در ابتدای فصل با پیگیری ظاهری مبلغ دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به حساب باشگاه واریز شد و مبلغی بالغ بر دو میلیارد تومان برای آماده سازی ورزشگاه از جمله گیت های ورودی،دوربین های مداربسته،آماده سازی چمن و… هزینه شد. با این حال ریز دریافتی بازیکنان نفت آنگونه که شواهد پیداست بسیار کمتر از آن چیزی بوده که گمان می رفت.

از طرفی دیگر هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه نیز آنگونه که می بایست در جذب اسپانسر و جذب بودجه توانمند نبوده اند و مشکلات مالی در همین ابتدای فصل گریبان نفتی ها را گرفته است و این اتفاق منجر به کناره گیری سرمربی تیم شده است. با این حال تجربه نشان داده که در کوران مسابقات لیگ برتر و در حساس ترین شرایط مسائل مالی همواره موجب گردیده تا بخش زیادی از حواشی از این طریق وارد اردوی باشگاه شود و به طور قطع در روند نتیجه گیری و موفقیت تیم را تحت الشعاع قرار دهد. از این رو انتظار می رود کناره گیری سرمربی تیم در همین ابتدای فصل تلنگری به کادر مدیریتی باشگاه باشد تا ضمن پیگیری جدی مسائل مالی و رفع موانع موجود درصدد ایجاد آرامش تیمی و مهیاسازی کادرفنی و بازیکنان جهت نتیجه گیری مطلوب در ادامه مسیر رقابتهای لیگ برتر باشند.