یک امتیاز ، ره آورد نفتی ها از دیار نصف جهان
یک امتیاز ، ره آورد نفتی ها از دیار نصف جهان

سایت خبری شهر اولین ها // جدال تیمهای فوتبال گیتی‌پسند اصفهان و نفت مسجدسلیمان در هفته یازدهم لیگ دسته اول با نتیجه تساوی خاتمه یافت. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ،تقابل تیمهای هم امتیاز جدول رده بندی لیگ دسته اول کشور برنده نداشت. شاگردان فرزاد حافظی که در دو دیدار اخیر خود یک […]

سایت خبری شهر اولین ها // جدال تیمهای فوتبال گیتی‌پسند اصفهان و نفت مسجدسلیمان در هفته یازدهم لیگ دسته اول با نتیجه تساوی خاتمه یافت.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ،تقابل تیمهای هم امتیاز جدول رده بندی لیگ دسته اول کشور برنده نداشت. شاگردان فرزاد حافظی که در دو دیدار اخیر خود یک امتیاز را کسب نموده بودند در این دیدار هجومی ظاهر شدند و حملاتی را نیز بر روی میزبان خود تدارک دیدند تا اینکه در دقیقه 31 توسط حامد محمودی به گل رسیدند.اما این برتری دوام چندانی نداشت و مرتضی عزیزمحمدی در دقایق انتهایی نیمه نخست از روی نقطه پنالتی دروازه نفت مسجدسلیمان را گشود تا دو تیم با تساوی یک بر یک راهی رختکن شوند.در نیمه دوم نیز دو تیم ببازی نزدیکی ارائه دادند و موقعیت‌هایی هم روی دروازه هر دو تیم ایجاد شد اما هیچ یک ثمری نداشت و در نهایت بازی با نتیجه تساوی خاتمه یافت.

حافظی در این دیدار رسول حسینی، حامد محمودی، علی گودرزی، حمزه حدادی، کیومرث چراغی، رامین قربانی، ستار دراجی، سجاد موسوی، احمد داوودی، مصطفی شکری و میلاد داوودی را در ترکیب اولیه نفت مسجدسلیمان قرار داده بود.ضمن اینکه حامد محمودی ، حمزه حدادی و احمد داودی از داور کارت زرد دریافت نمودند.

نفت مسجدسلیمان با این تساوی 13 امتیازی شد و در رده دهم جدول قرار گرفت تا در هفته دوازدهم لیگ یک میهمان نساجی مازندران باشد.