اقتصاد نفتی ایران از زبان مسجد سلیمان / “نفت سیاه ” نقد می شود …
اقتصاد نفتی ایران از زبان مسجد سلیمان / “نفت سیاه ” نقد می شود …

سایت خبری شهر اولین ها// مستند «نفت سیاه» در فرهنگسرای امام(ره) نقد و بررسی می شود. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،  «نفت سیاه» هشتمین فیلم مستند علی خسروی با حضور کارگردان و عوامل فیلم، یکشنبه ۲۲ آذر ماه از ساعت ۱۶ با حضور کارگردان و عوامل فیلم در سالن همایش فرهنگسرای امام (ره) […]

سایت خبری شهر اولین ها// مستند «نفت سیاه» در فرهنگسرای امام(ره) نقد و بررسی می شود.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،  «نفت سیاه» هشتمین فیلم مستند علی خسروی با حضور کارگردان و عوامل فیلم، یکشنبه ۲۲ آذر ماه از ساعت ۱۶ با حضور کارگردان و عوامل فیلم در سالن همایش فرهنگسرای امام (ره) نمایش داده و بعد از آن جلسه نقد و بررسی آن برگزار می شود.

علی خسروی کارگردان، لقمان خالدی (تدوینگر)، روزبه رایگا (تصویربردار)، حسن شبانکاره (صدابردار)، حسین افشار (تهیه کننده)، اردشیرصالح پور (نویسنده) و ابراهیم خدایاری (گوینده متن) از عوامل اصلی فیلم مستند «نفت سیاه» هستند.

خسروی درباره ساخت این فیلم گفت: ایده اولیه این مستند از کتاب «نفعات نفتی» نوشته رضا امیرخانی شکل گرفت که موضوع آن بسیار متفاوت و به اقتصاد نفتی ایران از زبان شهر مسجد سلیمان می‌پردازد که تاریخ ۱۵۰ ساله شهر نفت خیز مسجد سلیمان را به تصویر کشیده است.

عموم علاقمندان به  هنرهفتم و سینما برای حضور در این برنامه می توانند به نشانی نیاوران، خیابان شهید باهنر، بین سه راه یاسر وخیابان جماران، خیابان امیرسلیمانی، کوچه سبا- سالن همایش فرهنگسرای امام(ره) مراجعه کنند.