مساعدت بیش از یک میلیارد ریال در طرح ایتام اندیکا
مساعدت بیش از یک میلیارد ریال در طرح ایتام اندیکا

سایت خبری شهر اولین ها//مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) اندیکا از مساعدت یک میلیارد و846 میلیون و 844 هزار و 227 ریال در طرح ایتام این شهرستان خبرداد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، احمد رجبی اظهارداشت: کمک به ایتام از طریق حامی یابی و جمع آوری کمک های افراد خیر برای تعداد 433 […]

سایت خبری شهر اولین ها//مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) اندیکا از مساعدت یک میلیارد و846 میلیون و 844 هزار و 227 ریال در طرح ایتام این شهرستان خبرداد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، احمد رجبی اظهارداشت: کمک به ایتام از طریق حامی یابی و جمع آوری کمک های افراد خیر برای تعداد 433 نفر یتیم از طریق مساعدت تعداد 800 نفر حامی به مبلغ یک میلیارد و846 میلیون و 844 هزار و 227 ریال بصورت بلاعوض پرداخت شده است .
وی افزود: در بحث پرداخت تسهیلات نیز بصورت قرض الحسنه کارگشایی به مددجویان و نیازمندان و اقشار محروم شهرستان به تعداد 80 فقره و به مبلغ یک میلیارد و 275 میلیون و 500 هزار ریال  انجام شد.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیکا گفت: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه از محل اعتبارات کمیته امداد به تعداد 8 فقره و به مبلغ  یک میلیون و 200هزار ریال  صورت گرفت.
رجبی تصریح کرد: این آمار نیز مربوط به شش ماه اول کمیته امداد امام خمینی (ره) سالجاری است.
مرجع:کابان نیوز