آغاز تمرینات نفتون جهت حضور پرقدرت در لیگ دسته سوم کشور
آغاز تمرینات نفتون جهت حضور پرقدرت در لیگ دسته سوم کشور

سایت خبری شهر اولین ها//تیم ریشه دار نفتون مسجدسلیمان تمرینات خود را جهت حضور در لیگ دسته سوم آغاز کرد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ، تیم فوتبال نفتون مسجدسلیمان  از تیمهای ریشه دار استان خوزستان است و دو سالی است که دوباره به لیگهای کشوری و لیگ دسته سوم راه پیدا کرده […]

سایت خبری شهر اولین ها//تیم ریشه دار نفتون مسجدسلیمان تمرینات خود را جهت حضور در لیگ دسته سوم آغاز کرد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ، تیم فوتبال نفتون مسجدسلیمان  از تیمهای ریشه دار استان خوزستان است و دو سالی است که دوباره به لیگهای کشوری و لیگ دسته سوم راه پیدا کرده است. لاله های نارنجی مسجدسلیمان سابقه ای بسیار طولانی در فوتبال کشور دارند و بازیکنان بسیار زیادی به فوتبال این استان و حتی کشور معرفی کرده اند.

احسان قاضی سرمربی این تیم که پس از سالها نفتون را به لیگهای کشوری برگردانده است و احیا کننده این تیم است در گفتگو با “دی اسپورت”از شرایط بد مالی و عدم حمایت مسوولین گله کرد.

وی در خصوص وضعیت تیم نفتون و شروع دیر هنگام این تیم برای حضور در لیگ گفت: متاسفانه دیر شروع کردیم. بسیاری از تیمها  مثل ملی حفاری و فرهنگ تمرینات خود را شروع کرده اند و اردوهای آمادگی پیش فصل خود را برگزار کرده اند.

تیم نفتون امکانات سخت افزاری بسیار خوبی مانند زمین بازی وتوپ و سالن تمرین دارداما متاسفانه از لحاظ مالی باشگاه ما مشکلات زیادی مواجه است. ورودی بازیها، تهیه البسه، خوابگاه و ایاب و ذهاب و … مشکلاتی هستند که با آنها مواجه هستیم. در هفته آینده قرار است از طرف باشگاه ومدیر عامل تیم دکتر صفایی به ما اعلام کنند که ایا از تیم حمایت مالی میشود یا خیر؟ ما هم تمریناتمان را شروع کردیم که بیشتر از این وقت را از دست ندهیم اما اگر به لحاظ مالی حمایت شویم و تیم را حمایت کنند قطعا در مسابقات شرکت میکنیم.

وی در پایان در مورد انتظاری که از مسوولین دارد گفت: از مسوولین انتظار حمایت از تیم نفتون را دارم. به غیر از شرکت نفت مسجدسلیمان که به واقع مدیون آنها هستیم متاسفانه هیچ یک از مسوولین هیچ حمایتی تا به الان از تیم نکرده اند. تیم نیاز به حمایت مسوولین شهرستان مسجدسلیمان دارد. با اینکه امسال سال انتخابات است اما متاسفانه هیچ یک از مسولین شهر از ما حمایت نمیکنند.