استاندار خوزستان: فرودگاه مسجدسلیمان آماده بهره‌برداری است
استاندار خوزستان: فرودگاه مسجدسلیمان آماده بهره‌برداری است

سایت خبری شهر اولین ها// عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای ورزش استان خوزستان اظهار کرد: فرودگاه مسجدسلیمان آماده بهره‌برداری است به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، استاندار خوزستان با اشاره به این موضوع که فرودگاه مسجدسلیمان با دست خالی آماده بهره‌برداری شده اشاره کرد و گفت: در این کار ‌با […]

سایت خبری شهر اولین ها// عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای ورزش استان خوزستان اظهار کرد: فرودگاه مسجدسلیمان آماده بهره‌برداری است

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، استاندار خوزستان با اشاره به این موضوع که فرودگاه مسجدسلیمان با دست خالی آماده بهره‌برداری شده اشاره کرد و گفت: در این کار ‌با کمک دستگاه‌های مربوط توانستیم این فرودگاه را آماده کنیم.

مقتدایی ادامه داد: این موضوع به خوبی نشان می‌دهد‌ اگر دستگاه‌های اجرایی با یکدیگر همکاری کنند بسیاری از کارها به آسانی انجام خواهد شد و بر مشکلات و کمبودها فائق می‌شویم.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: مدیرانی موفق هستند که این سختی‌ها را به پایان رسانده و کسی موفق‌تر است که ورزیده‌تر و باهوش‌تر باشد و در شرایط محرومیت‌ها به اوج دست یابد.

گفتنی است که بازسازی فرودگاه مسجدسلیمان شامل اصلاح باند,احداث ترمینال مسافربری  و ساختمان اداری ,بازسازی برج مراقبت و خریداری ماشین آلات مورد نیاز بوده است.