ثبت نام چهارمین کاندیدای انتخابات مجلس در مسجدسلیمان
ثبت نام چهارمین کاندیدای انتخابات مجلس در مسجدسلیمان

سایت خبری شهر اولین ها// ثبت نام از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از روز شنبه 28 آذرماه در فرمانداری های حوزه های انتخابیه سراسر کشور آغاز شد . به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ، در روز اول ثبت نام کاندیداها مازیار مولائی کارمند شبکه بهداشت و درمان شهرستان هفتکل با حضور در فرمانداری […]

سایت خبری شهر اولین ها// ثبت نام از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از روز شنبه 28 آذرماه در فرمانداری های حوزه های انتخابیه سراسر کشور آغاز شد .

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ، در روز اول ثبت نام کاندیداها مازیار مولائی کارمند شبکه بهداشت و درمان شهرستان هفتکل با حضور در فرمانداری مسجدسلیمان ثبت نام خود را در انتخابات مجلس شورای اسلامی قطعی کرد .

ساعت 8.30 صبح امروز  یکشنبه و در دومین روز از ثبت نام کاندیداها   سیروس جمالپور  با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری مسجدسلیمان برای حضور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرد .سیروس جمالپور دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم اجتماعی ,کارشناس شرکت صنعتی کارون و استاد دانشگاه شوشتر است .

وی در رابطه با هدف خود از حضور در  عرصه  انتخابات گفت : من معتقدم که یک سری استعدادهای بالقوه در مسجدسلیمان وجود دارد که باید بالفعل شود .

ساعت 11:   امیر رستمی بابادی متولد 1363  از شهرستان لالی و کارمند فرمانداری  لالی دارای مدرک کارشناسی عمران و کارشناسی ارشد علو م سیاسی  با حضور درستاد انتخابات فرمانداری مسجدسلیمان برای حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه مسجدسلیمان نام نویسی کرد، وی در رابطه با هدف خود از حضور در  عرصه  انتخابات گفت: با توجه به نقدی که به عملکرد نمایندگان ادوار گذشته حوزه انتخابیه دارم هدفم اصلاح این نقدها در عملکرد است .

امروز
ساعت 14 :  فاطمه یوسفی اوروند  با حضور در  وزارت کشور به عنوان  چهارمین کاندیدا از حوزه انتخابیه مسجدسلیمان  نام خود را ثبت نمود.
وی دارای مدرک  کارشناس ارشد  حقوق جزا و جرم شناسی می باشد.