اجرای کاروان سلامتی در مسجدسلیمان و ویزیت رایگان بیماران + تصاویر
اجرای کاروان سلامتی در مسجدسلیمان و ویزیت رایگان بیماران + تصاویر

سایت خبری شهر اولین ها// بیش از چند سال می شود که ویزیت و درمان رایگان را در گوشه ای زندگی شان جا داده اند. حتما ماجرای بخیه چانه کودکی که در بیمارستان کشیده شد و حواشی پس از آن را به خاطر دارید. بعد از آن هم اتفاق ناگوار دیگری افتاد که خانمی بعد […]

سایت خبری شهر اولین ها// بیش از چند سال می شود که ویزیت و درمان رایگان را در گوشه ای زندگی شان جا داده اند.

حتما ماجرای بخیه چانه کودکی که در بیمارستان کشیده شد و حواشی پس از آن را به خاطر دارید. بعد از آن هم اتفاق ناگوار دیگری افتاد که خانمی بعد از تصادف در بیست قدمی یک بیمارستان، بیست دقیقه بر روی زمین افتاده بود… در این بین؛ اعتراض پزشکان نسبت به ساخت برنامه تلویزیونی«حاشیه» ساخته مهران مدیری در ایام نوروز را نیز از یاد نبرده اید. اما اینجا پزشکی از شهر مسجدسلیمان را به شما معرفی می کنیم که بخش زیادی از وقت خود را صرف خدمت رسانی به مردم این شهر اختصاص داده است. دکتر منصور فولادی پزشک عمومی است که در حال حاضر ریاست بیمارستان امام خمینی شرکت نفت مسجدسلیمان را بر عهده دارد.

♦برای مهربانی از هم سبقت بگیریم♦

IMG-20151225-WA0013

←دکتر فولادی به همراه گروهی از زنان فعال بختیاری در اجرای یکی از اهداف خیر خواهانه خود که کمک به بیماران نیازمند است بخشی از زمان خود را به شکل رایگان در اختیار مردم بی بضاعت و ناتوان قرار داده اند.

← در روز سه شنبه دوم دیماه این مجموعه  ابتدا به روستای احمد آباد،منزل مرحوم غلام شاه جعفری رفته و بیش از ٢۵ بیمار را ویزیت و سپس با ارائه داروی رایگانی که از شبکه بهداشت ، توسط هلال احمر ، تهیه کرده بودند در اختیار بیماران قرار دادند.

← حضور گروه کمپین زنان فعال بختیاری شهر مسجدسلیمان در این امر پسندیده بسیار چشمگیر بوده است.

♦دعای خیر مردم را در زمان رفع خطر حس می کنیم♦

IMG-20151225-WA0007

← آنها بعد از آن به منطقه ای در سرای بهادروند ٢ رفته و بیش از ٣٠ بیمار از روستاهای باریک آباد و رضا آباد را ویزیت کردند و علاوه بر ارائه دارو، سه نفر از بیماران را به پزشکان متخصص ارجاع دادند.

← در ادامه این مجموعه با کمک پزشکیار امانپور توانستند بعد ازویزیت اقای یوسفی مایحتاج دارویی این خانواده  را رفع کردند ومجوز لوازمات بیشتر را برای آسایش این بیمار صادر کردند.

IMG-20151225-WA0012

IMG-20151225-WA0003