تجدید بیعت کارکنان و بسیجیان نفت و گاز مسجدسلیمان با ولایت
تجدید بیعت کارکنان و بسیجیان نفت و گاز مسجدسلیمان با ولایت

سایت خبری شهر اولین ها//به مناسبت ۹ دی روز بصیرت ملی ، کارکنان و بسیجیان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در مراسمی که به منظور گرامیداشت این روز برگزار شده بود حضور یافتند و با مقام معظم رهبری و آرمان های انقلاب تجدید بیعت نمودند . به گزارش سایت خبری شهر اولین ها […]

سایت خبری شهر اولین ها//به مناسبت ۹ دی روز بصیرت ملی ، کارکنان و بسیجیان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در مراسمی که به منظور گرامیداشت این روز برگزار شده بود حضور یافتند و با مقام معظم رهبری و آرمان های انقلاب تجدید بیعت نمودند .

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از روابط عمومی شرکت مذکور ، این مراسم با حضور جمع زیادی از شهروندان در مسجد جامع نمره یک و پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر با سخنرانی امام جمعه این شهرستان برگزار شد .

امام جمعه مسجدسلیمان طی سخنانی با اشاره به حادثه ۹ دی سال ۱۳۸۸ گفت : ملت ما ، ملت ظلم ستیز و فساد ستیزی است که تفاوت خادم و خائن را خوب تشخیص می دهد بنابراین ۹ دی برچیدن و بیرون انداختن افراد فاسد و فتنه گری بود که قدرت را برای خودشان و نه برای خدمت به مردم میخواستند.

حجت الاسلام صادق امینی همچنین به ریشه و پیشینه ملت ایران برای مبارزه با ظلم و فساد اشاره کرد و افزود : امام راحل (ره) فرموده اند فرو ریختن ۱۴ کنگره ی کاخ کسری نشانه این است که ۱۴ قرن بعد ملتی بزرگ و آزادی خواه پرچم مبارزه با طاغوت را در دست می گیرد .

وی ادامه داد : اتفاقات و حوادث بعد از امام خمینی (ره) در ایران و جهان نشان داد که سخنان آن موقع ایشان چقدر ریشه دار و معنی دار بود و این نشان از بصیرت و بینش متمایز از جنس الهی امام خمینی (ره) داشت .

Picture 1162