درگیری و مرگ مشکوک یکی از متهمین در منطقه مرغا
درگیری و مرگ مشکوک یکی از متهمین در منطقه مرغا

سایت خبری شهر اولین ها// در روزهای گذشته اخباری مبنی بر درگیری و تیر اندازی در یکی از روستاههای منطقه مرغا منتشر شد که با پیدا شدن جسد یکی از متهمین این درگیری در روستایی از منطقه تاچگر موضوع پیچیده تر گشت. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، گفته میشود چندی پیش فردی پس […]

سایت خبری شهر اولین ها// در روزهای گذشته اخباری مبنی بر درگیری و تیر اندازی در یکی از روستاههای منطقه مرغا منتشر شد که با پیدا شدن جسد یکی از متهمین این درگیری در روستایی از منطقه تاچگر موضوع پیچیده تر گشت.
به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، گفته میشود چندی پیش فردی پس از حمله به یک خودرو و تیر اندازی در یکی از روستاههای بخش مرغا چند روزی ناپدید شده بود اما پس از مدتی با کشف جسد تیر خورده وی در بخش تاچکر این پرونده را وارد فاز جدیدی نمود که البته در اینخصوص پلیس انتظامی هنوز اطلاعاتی نداده است ولی گفته میشود چند نفری در این رابطه دستگیر و در حال بازجویی قرار دارند و گویا پرونده با جدیت در دست بررسی است.
گفتنی است: در ماههای قبل نیز در منطقه مزبور یک حادثه درگیری و قتل صورت گرفته بود که تاکنون از نتیجه و برخورد با عاملان آن اخباری بدست نیامده است.

ام.آی.اس نیوز