لاله های نارنجی ، همچنان اسیر کم توجهی ها
لاله های نارنجی ، همچنان اسیر کم توجهی ها

سایت خبری شهر اولین ها//پس از پایان بازی دوستانه فولاد نوین خوزستان و نفتون مسجدسلیمان که در اهواز برگزار شد شاهد اتفاقی ناراحت کننده در پایان بازی بودیم.  به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، شاید کمتر کسی در بین فوتبال دوستان نسل های گذشته، تیم نفتون مسجدسلیمان را نشناسد. تیمی مردمی و محبوب در […]

سایت خبری شهر اولین ها//پس از پایان بازی دوستانه فولاد نوین خوزستان و نفتون مسجدسلیمان که در اهواز برگزار شد شاهد اتفاقی ناراحت کننده در پایان بازی بودیم. 

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، شاید کمتر کسی در بین فوتبال دوستان نسل های گذشته، تیم نفتون مسجدسلیمان را نشناسد. تیمی مردمی و محبوب در مسجدسلیمان که بازیکنان بسیار زیادی را به سطح اول کشورمان معرفی کرده است. “دیار نفتون” نامی است که فوتبالی های دیروز و مربیان و کارشناسان امروز به شهری که مبدا و سرآغاز فوتبال در کشورمان است میدهند. نفتونی ها بعد از قهرمانی در لیگ برتر خوزستان و صعود به زیر گروه لیگ دسته سوم توانستندبا شایستگی و کاملا فوتبالی به لیگ سه کشور راه پیدا کنند و در این لیگ ماندگار شوند. شاگردان احسان قاضی که این روزها خود را برای حضور در لیگ دسته سوم کشور آماده میکنند دو روز پیش در یک دیدار تدارکاتی در اهواز مقابل فولاد نوین خوزستان با نتیجه دو بر صفر شکست خوردند. 

در گفتگویی که خبرنگار “دی اسپورت ” با احسان قاضی احیا کننده دوباره این تیم دوست داشتنی خوزستانی داشت وضعیت این تیم در این فصل را جویا شدیم: “همانطور که در جریان آماده سازی این تیم قرار دارید تیم نفتون امسال تمرینات خود را برای این فصل مسابقات کمی دیر شروع کرد. بازی دوستانه مقابل فولاد نوین اولین بازی تدارکاتی ما قبل از مسابقات است. یک بازی دیگر در روز جمعه هم مقابل استقلال مسجدسلیمان خواهیم داشت. بازی مقابل فولاد نوین محک خوبی برای ما بود. “

وی ادامه داد: “به دلیل اینکه بعضی از بازیکنانمان سابقه بازی در کنار همدیگر را دارند، زودتر به یک هماهنگی و همکاری بین  تیمی خواهیم رسید.”

وی در خصوص بازیکنان این تیم نیز گفت: “تقریبا بازیکنان مد نظر تیم را در اخنیار داریم. در یک یا دو پست مشکل داریم که به یاری خدا بازیکنان مورد نظر را جذب خواهیم کرد. “

متاسفانه پس از پایان بازی دوستانه فولاد نوین خوزستان و نفتون مسجدسلیمان که در اهواز برگزار شد شاهد اتفاقی ناراحت کننده در پایان بازی بودیم. بازیکنان و کادر فنی نفتون به دلیل در اختیار نداشتن اتوبوس به وسیله اتومبیل های شخصی، خود را به مسجدسلیمان رساندند. سرمربی این تیم ماه پیش در گفتگو با دی اسپورت از مشکلات مالی این تیم و عدم حمایت مسوولین شهری مسجدسلیمان اعم از شهرداری و … سخنان به میان آورده بود. امیدواریم مسوولان شهرستان مسجدسلیمان در جهت حمایت از این تیم ریشه دار اقدامات لازم را انجام دهند.

شاید اگر مسوولان شهرستان مسجدسلیمان و حتی استان خوزستان آشنایی مختصری با این تیم ریشه دار داشته باشند و بدانند که این تیم چه جایگاهی بین فوتبالدوستان دارد. تا آنجایی که تیمی در تهران به همین نام(نفتون تهران که امسال به مبدل تهران تغییر نام یافت) نامگذاری میشود قطعا بدنبال رفع مشکلات این تیم خواهند رفت.