لزوم انتخاب شهردار مسجدسلیمان پیش از پایان سال
لزوم انتخاب شهردار مسجدسلیمان پیش از پایان سال

سایت خبری شهر اولین ها//انتظار می‌رود با تعامل بین اعضای شورای شهر، مساله انتخاب شهردار صورت بگیرد زیرا مردم و اعتبارات موجود در این شهرستان به‌دلیل این عدم انتخاب در حال آسیب و ضرر هستند به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ،فرماندار مسجدسلیمان گفت: انتظار می‌رود با تعامل بین اعضای شورای شهر، مساله انتخاب […]

سایت خبری شهر اولین ها//انتظار می‌رود با تعامل بین اعضای شورای شهر، مساله انتخاب شهردار صورت بگیرد زیرا مردم و اعتبارات موجود در این شهرستان به‌دلیل این عدم انتخاب در حال آسیب و ضرر هستند

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ،فرماندار مسجدسلیمان گفت: انتظار می‌رود با تعامل بین اعضای شورای شهر، مساله انتخاب شهردار صورت بگیرد زیرا مردم و اعتبارات موجود در این شهرستان به‌دلیل این عدم انتخاب در حال آسیب و ضرر هستند.

علیرضا گورویی صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به تغییر شاخص‌های نرخ بیکاری این شهرستان در دولت جدید اظهار کرد: این شاخص‌ها به‌سمت مثبت حرکت کرده و در آینده تاثیرات آن را مشاهده خواهید کرد.

وی با بیان اینکه به دور از تنش و با داشتن همدلی می‌توان به توسعه شهرستان امیدوار بود، افزود: موفقیت برجام یک اقدام بزرگ توسط دولت تدبیر بود که با راهنمایی‌های مقام معظم رهبری حاصل شد.

فرماندار مسجدسلیمان با انتقاد از عملکرد برخی از ادارات این شهرستان، خاطرنشان کرد: بررسی و مطالعه بخشنامه‌های ادارات شهرستان از وظایف فرماندار نبوده و و مسئولان ادارات باید از داشته‌های اداری خود به اندازه کافی بهره ببرند.

گورویی با اشاره به نمرات منفی برخی از مدیران ادارات شهرستان در ارزیابی سال گذشته تصریح کرد: برخی اقدامات که باعث این موضوع شد از بی تدبیری بوده است و در صورتی‌که این مساله ادامه‌دار شود قطعا با آن مسئول برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه در صورت ناتوانی از انجام کار شهروندان، در نوع رفتار خود دقت کرده و برخوردهای صحیح با آنها داشته باشیم گفت: داشته‌های این نظام مقدس و دولت از وجود مردمی است.

گورویی با اشاره به عدم انتخاب شهردار و داشتن مشکل در شهر گفت: انتظار می‌رود با تعامل بین اعضای شورای شهر، مساله انتخاب شهردار صورت بگیرد زیرا مردم و اعتبارات موجود در این شهرستان به‌دلیل این عدم انتخاب در حال آسیب و ضرر هستند.

عالی‌ترین مقام دولت در مسجدسلیمان با تاکید جدی بر انتخاب شهردار تصریح کرد: این یک اتمام حجت با اعضای شورای شهر است و در صورت عدم انجام این کار از ظرفیت‌های قانونی خود استفاده خواهیم کرد.

گورویی در پایان تبیین کرد: مسئولان ادارات شهرستان حق استفاده از امکانات و فضای اداره را برای تبلیغ هیچ کاندیداهایی ندارند و در صورت مشاهده چنین موضوعی با این افراد برخورد قانونی خواهد شد.

مرجع / فـارس