حاشیه در نفت مسجدسلیمان به اوج خود رسید … + تصویر
حاشیه در نفت مسجدسلیمان به اوج خود رسید … + تصویر

سایت خبری شهر اولین ها// شب گذشته خبری روی خروجی خبرگزاری های محلی قرار گرفت که فرزاد حافظی سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان حوالی خانه شخصی خود مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت که بعلت شدت جراحات به بیمارستان اعزام شد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها و به نقل از خبرگزاری مسجدسلیمان، به گفته […]

سایت خبری شهر اولین ها// شب گذشته خبری روی خروجی خبرگزاری های محلی قرار گرفت که فرزاد حافظی سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان حوالی خانه شخصی خود مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت که بعلت شدت جراحات به بیمارستان اعزام شد.
به گزارش سایت خبری شهر اولین ها و به نقل از خبرگزاری مسجدسلیمان، به گفته یک منبع موثق فرزاد حافظی سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان که در حال بازگشت به خانه خود بود توسط چند فرد ناشناس مورد اصابت ضرباتی واقع گردید که برخی از شاهدان ضربات را ناشی از برخورد سنگ و برخی اصابت چاقو عنوان کرده اند.یکی از همراهان حافظی گفته این ضربات به ناحیه سر وی برخورد کرده است و با تشخیص دکتر در حال اعزام این مربی به اهواز هستیم.

*اگر چه خبر حمله به سرمربی نفت مسجدسلیمان و درگیری با وی برای چندین بار است که منتشر می شود اما به نظر می رسد این حواشی همچنان ادامه خواهد داشت و زردپوشان نفت نیز درگیر حواشی و تنش هایی هستند که هر از چندگاهی در اطراف تیم ایجاد می شود.

تصویر زیر بنظر می رسد خودروی سرمربی مضروب نفت را نشان می دهد که شب گذشته در فضای مجازی منتشر شده بود:

IMG-20160206-WA0000