دکتر جلیلی:دولت در رفع معضل بیکاری بکوشد
دکتر جلیلی:دولت در رفع معضل بیکاری بکوشد

سایت خبری شهر اولین ها// عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان «بیکاری» را مشکل کنونی کشور دانست و تاکید کردباید روحیه کارآفرینی بین مردم تقویت شود. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، اسماعیل جلیلی از لزوم توجه ویژه دولت به اشتغال جوانان سخن گفت و تاکید کرد: در فضای فعلی کشور یکی از مشکلات بیکاری […]

سایت خبری شهر اولین ها// عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان «بیکاری» را مشکل کنونی کشور دانست و تاکید کردباید روحیه کارآفرینی بین مردم تقویت شود.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، اسماعیل جلیلی از لزوم توجه ویژه دولت به اشتغال جوانان سخن گفت و تاکید کرد: در فضای فعلی کشور یکی از مشکلات بیکاری است که دولتمردان باید همت ویژه‌ای برای رفع آن به کار گیرند.

وی از برخی عملکردها در مسیر رفع معضل بیکاری انتقاد کرد و گفت: به نظر می‌آید باید همت و کار مضاعفی برای رفع این مشکل به کار گرفته شود.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی به بیکاری جوانان استان خوزستان و همچنین حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و یادآور شد:‌ امروز ظرفیت بزرگی در این استان وجود دارد که می‌توان از آن برای اشتغال جوانان استفاده کرد اما متاسفانه از این ظرفیت‌ها غفلت می‌شود.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت خطاب به وزیر آموزش و پرورش و وزیر علوم گفت: در شرایط فعلی که روحیه کارآفرینی در بین مردم کاهش یافته باید تمهیداتی اندیشیده شود که افراد با حضور در مدارس و دانشگاه‌ها ضمن آشنایی با کارآفرینی در این زمینه گام بردارند./فارس