حجت الاسلام امینی :نماینده آینده شهرستان از ظرفیت همه ی کاندیداها استفاده کند
حجت الاسلام امینی :نماینده آینده شهرستان از ظرفیت همه ی کاندیداها استفاده کند

سایت خبری شهر اولین ها//نماینده آینده شهرستان از ظرفیت همه ی کاندیداها استفاده کند ، تعامل خود را بالا ببرد ، منافع مردم و قانون را محور قرار دهد . به گزارش سایت خبری شهر اولین ها , حجت الاسلام  امینی امام جمعه مسجدسلیمان  طی سخنانی در مراسم با شکوه راهپیمایی مردم مسجدسلیمان در یوم […]

سایت خبری شهر اولین ها//نماینده آینده شهرستان از ظرفیت همه ی کاندیداها استفاده کند ، تعامل خود را بالا ببرد ، منافع مردم و قانون را محور قرار دهد .

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها , حجت الاسلام  امینی امام جمعه مسجدسلیمان  طی سخنانی در مراسم با شکوه راهپیمایی مردم مسجدسلیمان در یوم الله ۲۲بهمن ضمن گرامیداشت  یاد وخاطره امام(ره) وشهیدان عزیز انقلاب  بالاخص سه شهید انقلاب در شهرستان گفت :  از این حضور تحسین برانگیز مردم که با وجود گرفتاری های فراوان در این راهپیمایی با شکوه  شرکت کردید تشکر می کنم .

وی با اشاره به برگزاری جشن روز ملی در دیگر کشور های استقلال یافته در سراسر جهان گفت : مردم ایران یک صحنه ی بی نظیر را با حضور همگانی خود  در مقابل چشم جهانیان به نمایش می گذارند .

وی گفت : تریبون راهپیمایی بیست و دو بهمن تریبون دولت و مجلس و این حزب و آن حزب نیست بلکه تریبون انقلاب است ولذا سخنران باید به بیان چهار مطلب اساسی حقوق ملت ,منافع ملت ,آرمان های امام (ره)  وآرمانهای اسلام بپردازد و آنان راتبیین کند .

حجت الاسلام امینی  اساس آرمان های امروز بیست و دوم بهمن را اسلام ، مردم ایران و ولایت فقیه دانست .

وی با بیان موضوع تحریف امام از نگاه رهبری گفت : ملت عزیزمان  مراقب باشد ، اروپایی ها به این نتیجه رسیده اند که باید با خمینی در مقابل خمینی ایستاد یعنی باید فکر, اندیشه وآرمان های امام را از درون پوک کرد وباید با کلام امام به جنگ با امام آمد اما با تحریف و نفاق و نفوذ که این کار از طریق خودی ها انجام می شود.

نماینده ولی فقیه در شهرستان اظهار داشت : مراقب باشید ، نخبگان و ایدئولوگ های به ظاهر مردمی ما در مورد این موضوع بحث کرده اند که انقلاب اسلامی یا جمهوری اسلامی وبعد به این نتیجه رسیده اند که جمهوری اسلامی میوه ی انقلاب اسلامی است پس دیگر شعار های انقلابی نداده و آرمان های انقلاب را مطرح نکنیم زیرا اینکار باعث پسرفت می شود ، حواسمان باشد گول این بازی با کلمات را نخوریم .

وی تصریح کرد : بعضی ها می گویند ما دنبال یک نظام پیشرو هستیم یا یک نظام پیشرفته ، تفاوت در این است که برای داشتن نظام پیشرفته باید سرمان به کار خودمان بوده وکاری به کار کسی نداشته باشیم  و کشور خود را بسازیم و دنیا به ما نگاه بکند واز ما الگو برداری بکند ولی عده ای که می گویند ما دنبال نظام پیشرو هستیم مانند امام(ره) فکر کرده و می گویند که اگر صدای مظلومی در هر کجای این دنیا بلند شد باید کمکشان کنیم .

وی خطاب به جوانان گفت : حواستان باشد که آدرس غلط به شما ندهند ، کشور ایران  پیشرفته و زبانزد در حوزه های مختلف علمی است .

حجت الاسلام امینی خطاب به افرادی که می گویند ما دنبال نظام پیشرفته هستیم نه پیشرو گفت : ما به دفاع از آرمان های امام و رهبر عزیز انقلاب و به پاس خون شهدا می گوییم که ما چون  پای انقلاب اسلامی ونظام پیشرو ایستاده ایم چهار طرف کشورمان امن است .

وی خاطر نشان کرد : امنیت امروز ما از این است که پای عمق بیست و دوم بهمن ایستاده  و فریب بیگانگان را نخورده و پای آرمان های این نظام و این انقلاب که جمهوریت واسلامیت است ایستاده ایم .

امینی در ادامه ضمن تشکر از دولت در  مسئله برجام گفت : به دولت عزیز نصیحت می کنیم که فریب لبخند دشمن را نخورید  ، اگر برجام در خوشبینانه ترین حالت هم اجرا شود تنها چهل درصد مشکلات ما حل خواهد شد و شصت درصد دیگر را باید با اجرای اقتصاد مقاومتی جبران و حل کرد و اگر اقتصاد مقاومتی اجرا نشود ما با مشکلات عدیده ی دیگری روبرو خواهیم شد .

وی در ادامه با اشاره به انتخابات هفتم اسفندماه گفت : ان شاالله مردم عزیز و غیور و همیشه در صحنه  ما با حضور خود در پای صندوق های رأی مشت محکم دیگری بر دهان استکبار خواهند زد .

سخنران راهپیمایی ۲۲بهمن مسجدسلیمان  ضمن تشکر از حضور مردم در راهپیمایی به بیان چند نکته و توصیه  به نماینده آینده  شهرستان پرداخت وگفت : توصیه می کنم که به صورت برادرانه از ظرفیت همه ی کاندیداها استفاده کند ، تعامل خود را بالا ببرد ، منافع مردم و قانون را محور قرار دهد ، در مسجدسلیمان چپ وراست نکند  ، زد وبند و معامله گری نکنند ، وقت مردم را به عزل ونصب مدیران درجه دو و سه در ادارات تلف  نکنید .

وی در ادامه گفت :  در همینجا و از همین تربیون به نماینده ای که در روز هفت اسفند و با رای مردم مشخص می شود اعلام می کنم , ای برادری که موفق می شوی مقداری از وقت خود را به استفاده از رقیبان خود قرار بده و آنان را کنار نزن و از آنان استفاده کن .

وی با اشاره به بعضی سخنرانی های انتخاباتی در ستاد ها گفت : جوانان مان را از راه راست منحرف نکنیم و آنان را نسبت به نظام بدبین نکنیم ، بعضی ها می گویند بختیاری مظلوم است ، چرا اینگونه حرف می زنید بختیاری مظلوم نیست ، ما بختیاری ها  هروقت که خواستیم کاری را انجام دهیم توانستیم  آنرا انجام بدهیم ونظام هم از ما حمایت کرد و اگر کاری برای ما انجام نشده است دلیلش این است که خودمان نخواستیم ویا اگر خواستیم به صورت چند دسته بوده ایم و کار را خراب کرده ایم .

حجت الاسلام امینی  با اشاره به مراسمات عزاداری  گفت : بهتر این است که خرج های زیادی را که در این مراسمات فاتحه خوانی انجام می دهیم را کمتر کنیم و به جای آن پول های خود را در کمک به مردم نیازمند و بی سرپناه ، در بهداشت و درمان وساخت بیمارستان در  شهرستان ، در آموزش و پرورش و ساخت مدرسه هزینه کنیم .

در پایان برنامه قطعنامه راهپیمایی بیست و دو بهمن قرائت و با شعار الله اکبر خامنه ای رهبر مورد تائید مردم شرکت کننده  در راهپیمایی قرار گرفت ./آسماری