چه کسی پاسخگوی خون های ریخته شده در جاده اهواز- مسجدسلیمان است؟
چه کسی پاسخگوی خون های ریخته شده در جاده اهواز- مسجدسلیمان است؟

سایت خبری شهر اولین ها//آرش نجفی : آقایان مسئول! مردم مظلوم مسجدسلیمان، سال هاست که در جاده مرگ جان می دهند و کسی هم پیگیر این مشکل نمی باشد .همشهریان ما به دلیل کمبود امکانات، امرار معاش و یا اعزام بیماران شان به بیمارستان های اهواز، مجبور به تردد در مسیر پرخطر اهواز- مسجدسلیمان می […]

سایت خبری شهر اولین ها//آرش نجفی : آقایان مسئول! مردم مظلوم مسجدسلیمان، سال هاست که در جاده مرگ جان می دهند و کسی هم پیگیر این مشکل نمی باشد .همشهریان ما به دلیل کمبود امکانات، امرار معاش و یا اعزام بیماران شان به بیمارستان های اهواز، مجبور به تردد در مسیر پرخطر اهواز- مسجدسلیمان می باشند که در این بین هر از چند گاهی باید شاهد مرگ یکی از عزیزانمان در لابه لای آهن پاره هایی، ناشی از بی تدبیری مسئولین ذیربط باشیم، این است داستان و سرنوشت زندگی همشهریان من در این دیار….

آقایان مسئول! از شما می پرسم، آمار کشته شدگان این جاده باید به چند هزار نفر برسد، که وجدان های خاموش بیدار شود؟ و اقدامی عملی و موثر در این خصوص صورت بگیرد.

آقایان مسئول! آیا کوتاهی شما در این موضوع ، یکی از مشکلات اساسی شما در روز قیامت نخواهد بود؟! و در این خصوص مواخذه نخواهید شد ؟

به عقیده بنده حقیر از دوحالت بیشتر خارج نیست،یا این که از آن لحظه غافل مانده اید و یا این که فکر می کنید،در آنجا هم با قوانین امروزه دنیا، می توانید با یک بند و تبصره موضوع را حل کنید………

جاده ای که طول آن ۱۳۰ کیلومتر است با اوضاع کنونی که خیلی ها را به کام مرگ می کشاند نباید چند پایگاه امداد جاده ای ثابت قرار داده شود تا حداقل فرصت طلایی که برای جان یک انسان در تصادف وجو دارد از بین نرود ؟

در پایان ضمن تشکر از حاج آقا امینی امام جمعه محترم شهرستان مسجدسلیمان که حقیقتا عمری ست از تریبون نماز جمعه جاده مرگ را باصدای بلند به نمایندگی از مردم شهرستان فریاد می زند تشکر کنم و از تمامی مردم عزیز شهرم خواستارم، اکنون که انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دیار ما به دور دوم رفته است، با جدیت تمام، از هر دو کاندید محترم،دو بانده کردن جاده اهواز-مسجدسلیمان را به عنوان حیاتی ترین و اصلی ترین موضوع مطالبه کنند.