حجت الاسلام امینی: شهر ما می تواند پیشرفت کند اگر جلوی دزدی ها و دزدهای قانونمند گرفته شود
حجت الاسلام امینی: شهر ما می تواند پیشرفت کند اگر جلوی دزدی ها و دزدهای قانونمند گرفته شود

سایت خبری شهر اولین ها//حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان با اشاره به فرارسیدن   عید بعثت پیامبر (ص)  و  تبریک این عید به مردم گفت : صحبت از بعثت پیامبر از ولایت آل رسول جدا نیست و بعثت پیامبر و ولایت امام علی (ع) از هم جدا […]

سایت خبری شهر اولین ها//حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان با اشاره به فرارسیدن   عید بعثت پیامبر (ص)  و  تبریک این عید به مردم گفت : صحبت از بعثت پیامبر از ولایت آل رسول جدا نیست و بعثت پیامبر و ولایت امام علی (ع) از هم جدا نیستند و به هم وابسته هستند .

وی با اشاره به خطبه ای از نهج البلاغه امام علی (ع) و دوران بعد از بعثت پیامبر  گفت: بعد از انقلاب کشورهای همسایه بر سر سفره ی امنیت کشور ما نشسته اند .

وی گفت: امام در سال های پایانی عمرش بر چند کلمه اسلام تشریفاتی، اسلام مرفهان بی درد و اسلام سلطنتی اسلام آمریکایی  اصرار داشتند  ولی امروز شاهد هستیم که بعضی ها در حال مخدوش کردن مبانی فکری امام (ره) هستند و اگر مردم کم بصیرت باشند تحت تاثیر قرار می گیرند.

امینی افزود : بعضی ها دارند به جوانان القا می کنند که برای ازبین رفتن مشکلاتمان باید با دنیا تعامل داشته باشیم که  مقام معظم رهبری به آنها گوشزد کرده اند که چرا دنیا را به چند کشور اروپایی و آمریکا محدود کرده اید ما با دنیا رابطه داشته و داریم .

وی در ادامه ضمن تقدیر از دولت تدبیر و امید گفت : تشکر می کنم از دولت که باعث شد چهره ی واقعی و بد عهد و بدقول آمریکا را دوباره به همه ی دنیا نشان داده شود .خیلی ها می خواستند که در داخل وخارج کشور اندیشه های امام را مخدوش کنند اما رهبر معظم انقلاب در برهه های مختلف با روشنگری نمی گذاشتند که چنین  کاری انجام  شود .

امام جمعه مسجدسلیمان  ضمن تبریک روز معلم به همه ی معلمان گفت : معلمان  عزیز تلاش کنند که تربیت دانش آموزانشان قرآنی باشد که در اینصورت است که همه ی مشکلات حل خواهد شد  ومطمئن باشید که تلاش های شما به هدر نخواهد رفت.

وی با اشاره به روزکارگر گفت : رهبر انقلاب از کارگران به عنوان جامعه ی وفادار به انقلاب یاد کرده اند که فریب گفتمان های چند دهه را نخورده اند.

حجت الاسلام امینی  در ادامه گفت : من به دولت عزیز به صورت برادرانه نصیحت می کنم که دیگر وقت آن رسیده است از این معاملات و مذاکرات برگردیم و عملی و واقعی به اقتصاد مقاومتی دامن بزنیم  . بعداز دو سال و نیم مذاکره  ببینیم که داده ها چیست و ستانده ها چه هستند ،اگر بر خط اعتدال هستند ادامه بدهیم و اگر نه اجازه ندهیم که عزتمان بیش از این مخدوش شود .

نماینده ولی فقیه در مسجدسلیمان تصریح کرد  : رهبری فرمودند که چه دستانی در کار است که  نمی گذارند جوانانی که دارند موشک با بُرد بیش از ۲هزار کیلومتر و خطای  کمتر از ۱۰متر می سازند خودروی ملی را کیفی کنند؟ معلوم است که دست هایی در کار است که نمی گذارند کار با کیفیت در کشور انجام و محصول با کیفیت تولید شود چون افرادی با تولید محصول بی کیفیت سود چند ده میلیاردی نصیبشان می شود.

امام جمعه مسجدسلیمان  با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس  گفت : دور دوم انتخابات  در شهرستان در حال انجام است و هرکسی را هم که مردم انتخاب کردند بنده هم به عنوان یک مسئول در کنار آن خواهم بود و از آن حمایت خواهم کرد. حرف های من همان حرف های قبل است ,به برادری و برابری دامن بزند .

وی ادامه داد : نماینده منتخب  اجازه ندهد که اطرافیان برای او تصمیم بگیرند ، در دوره های گذشته تجربه های تلخی داریم که اطرافیان نماینده وقت او را در کارهای کم اهمیت و و جابجایی مدیران درجه ی پایین هدر می دادند ان شاالله که هر کدام از این عزیزان که انتخاب شوند همینطور خواهد بود چون اگر غیر از این باشد نابخشودنی است .

وی در ادامه با اشاره به بحث زمین خواری در شهرستان گفت : هفته گذشته نامه ای به مدیر کل مسکن و شهرسازی استان نوشتم که بعداز آن مدیرکل محترم معاونین خود را برای پیگیری به شهرستان فرستادند  .

حجت الاسلام امینی تاکید کرد  : شهر ما می تواند بهتر از این بوده و پیشرفت کند اگر جلوی دزدی ها و دزدهای قانونمند و شکیل و مرتب گرفته شود .

آسماری