دهن کجی بزرگ نماینده به اصحاب خبر و منتقدین رسانه ای در مسجدسلیمان
دهن کجی بزرگ نماینده به اصحاب خبر و منتقدین رسانه ای در مسجدسلیمان
گزینش اصحاب رسانه در نشست خبری نماینده اصولگرای مسجدسلیمان/ نماینده مدعی در شفافیت، متناقض در رفتار و گفتار

عصر اولین ها// نشست خبری نماینده مردم مسجدسلیمان در حالی برگزار شد که دعوت گزینشی از اصحاب رسانه و خبر و حذف برخی منتقدین رسانه ای در مسجدسلیمان و اندیکا را بهمراه داشت.

به گزارش عصر اولین ها، با گذشت دو سال از فعالیت علیرضا ورناصری به عنوان نماینده مردم مسجدسلیمان لالی هفتکل و اندیکا عملا ارتباط با اصحاب رسانه و خبرنگار به پایین ترین سطح خود رسیده به طوری که وی در دو سال اخیر در مسجدسلیمان تنها سه نشست و در اندیکا نیز با فشار رسانه ها یک بار حاضر به نشست خبری شد که البته حواشی های فراونی هم در پی داشت.

در بحران زلزله مهرماه اندیکا اصحاب رسانه خوزستان و علی الخصوص حوزه انتخابیه مسجدسلیمان بودند که فریاد در سینه مانده مردم اندیکا را هیجار زدند که انتظار میرفت در زمان زلزله نشستی با خبرنگاران حوزه انتخابیه صورت بگیرد و اما با تاخیر چندین ماهه در عملی قابل پیش بینی وی نشستی خبری بصورت گزینشی و دوستانه برگزار کرد.

باید پذیرفت که بی اعتنایی به جامعه خبری و اصحاب رسانه حوزه انتخابیه صدمات جبران ناپذیری به توسعه حوزه انتخابیه وارد خواهد کرد. رسانه ها سهم بسزایی بعنوان بازوی محرک پیشرفت در منطقه دارند و بی اعتنایی به اصحاب رسانه بی اعتنایی به حقوق مردم تلقی خواهد شد.

به راستی دلیل اصلی دعوت گزینشی خبرنگاران در نشست خبری حوزه انتخابیه چیست؟ آیا نماینده مردم از مواجهه با سوالات خبرنگاران منتقد و چالشی هراس دارد؟ باید یادآور شد که عیار خدمات رسانی به منطقه و پیگیری های نماینده در بوته قضاوت شهروندان قرار خواهد گرفت و میزان رضایتمندی آنان ملاک عملکرد خواهد بود.