ریشه کن سازی بیسوادی در مسجدسلیمان به کجا انجامید ؟/بیسوادانی که سواد دارند… !؟
ریشه کن سازی بیسوادی در مسجدسلیمان به کجا انجامید ؟/بیسوادانی که سواد دارند… !؟

سایت خبری شهر اولین ها// با وجود گذشت حدود دو ماه از برگزاری جلسه شورای راهبردی در سواد آموزی شهرستان مسجدسلیمان، به نظر می رسد پروسه شناسایی افراد بیسواد مهمترین مرحله ریشه کن سازی بیسوادی در شهرستان می باشد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،مدیریت اداره آموزش و پرورش با بیان این مطلب که […]

سایت خبری شهر اولین ها// با وجود گذشت حدود دو ماه از برگزاری جلسه شورای راهبردی در سواد آموزی شهرستان مسجدسلیمان، به نظر می رسد پروسه شناسایی افراد بیسواد مهمترین مرحله ریشه کن سازی بیسوادی در شهرستان می باشد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،مدیریت اداره آموزش و پرورش با بیان این مطلب که برخی نهادها آمار بیسوادی مراجعین خود را به این اداره ارائه داده اند به خبرنگار ما گفت: نهادهایی هچمون اداره زندان ها، بهزیستی و کمیته امداد آمار افراد بیسواد خود را ارائه داده اند و برخی ادارات دیگر نیز در حال تکمیل و ارسال آمار خود هستند که استعلامات مربوطه در سامانه جهت راستی آزمایی انجام گرفته است.

منوچهر قاسمی منجزی افزود: از آنجایی که برخی افراد در مراجعه به بانک ها، ادارات و ثبت احوال در اظهارات خود را با سواد معرفی می نماینددر مرحله راستی آزمایی این موضوع مشخص گردیده و به همین خاطر تاکنون از مجموع ۸ هزار نفری که اظهار به بیسوادی نموده اند پس از استعلام تنها صحت ادعای ۲۰۰ نفر از آنان در خصوص بیسوادی ثابت شده است.

وی همچنین از آمادگی اداره آموزش و پرورش شهرستان جهت برگزاری کلاسهای سوادآموزی خبر داد و خاطرنشان ساخت: تمامی مدارس ما مهیای برگزاری این کلاسها را دارند.ضمن اینکه در زمینه بودجه ،امکانات آموزشی و مربیان آموزش دیده نیز این اداره آمادگی کامل را خواهد داشت و با صحت بیسوادی مراجعین و افراد شناسایی شده پیگیر مراحل بعدی سوادآموزی آنان خواهیم بود.

امیدواریم که شهروندان مسجدسلیمانی با شناسایی دقیق افراد بیسواد و معرفی آنان به اداره آموزش و پرورش شهرستان در راستای ریشه کن سازی بیسوادی نقش تأثیرگذاری را ایفا نمایند.