متولی برخورد با برگزاری تجمعات انتخاباتی کیست؟
متولی برخورد با برگزاری تجمعات انتخاباتی کیست؟

برخی تصاویر و ویدئوهای به اشتراک گذاری شده در فضای مجازی طی هفته های اخیر از برگزاری تجمعات انتخاباتی برخی کاندیداهای شورای شهر حکایت دارد. موضوعی که با توجه به شیوع کرونا و احتمال مبتلا شدن شرکت کنندگان در اینگونه تجمعات افزایش آمار را در سطح شهرستان در پی خواهد داشت. از این رو انتظار می رود تا نهادهای متولی موضوع را با حساسیت بیشتری پیگیری و بررسی نمایند.

عصر اولین ها// با وجود حساسیت های موجود در دوره شیوع کرونا تجمعات انتخاباتی موجب شده تا احتمال مبتلا به این بیماری در میان شرکت کنندگان این گونه برنامه ها افزایش یابد. این در حالی است که مسجدسلیمان طی یکسال اخیر بارها در لیست شهرهای قرمز با آمار مبتلایان بالا قرار داشته است.
به گزارش عصر اولین ها، برخی تصاویر و ویدئوهای به اشتراک گذاری شده در فضای مجازی طی هفته های اخیر از برگزاری تجمعات انتخاباتی برخی کاندیداهای شورای شهر حکایت دارد. موضوعی که با توجه به شیوع کرونا و احتمال مبتلا شدن شرکت کنندگان در اینگونه تجمعات افزایش آمار را در سطح شهرستان در پی خواهد داشت. از این رو انتظار می رود تا نهادهای متولی موضوع را با حساسیت بیشتری پیگیری و بررسی نمایند.
از سوی دیگر حیاتی فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مدیریت کرونا با بیان اینکه تبلیغات انتخابات ۱۴۰۰ باید در بعد قانونی انجام شود گفت : شعب ویژه‌ای برای رصد تخلفات انتخاباتی در شهر‌های مختلف استان تعیین شده است و با هرگونه تجمع غیرقانونی در خصوص انتخابات برخورد خواهد شد.
ولی اله حیاتی تاکید کرد : با کسانی که برخلاف دستورالعمل‌ها، تجمع‌های انتخاباتی برگزار کنند ، برخورد جدی خواهد شد و برگزاری هر گونه اجتماع انتخاباتی در موعد قانونی خود ، تنها در چارچوب دستورالعمل‌ها و رنگ‌بندی شهر‌ها از نظر شیوع کروناویروس باید انجام شود .