پرداخت تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومانی از طریق طرح مانا بانک مسکن امکان پذیر است
پرداخت تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومانی از طریق طرح مانا بانک مسکن امکان پذیر است

عصر اولین ها// رئیس بانک مسکن شعبه خیابان آزادی مسجدسلیمان گفت: این بانک از طریق طرح مانا بانک مسکن آمادگی پرداخت تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات مرابحه به متقاضیان واجد شرایط را دارد. به گزارش عصر اولین ها، سیدمحمد موسوی رئیس بانک مسکن شعبه خیابان آزادی مسجدسلیمان اظهار داشت: این بانک در طرح مانا […]

عصر اولین ها// رئیس بانک مسکن شعبه خیابان آزادی مسجدسلیمان گفت: این بانک از طریق طرح مانا بانک مسکن آمادگی پرداخت تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات مرابحه به متقاضیان واجد شرایط را دارد.

به گزارش عصر اولین ها، سیدمحمد موسوی رئیس بانک مسکن شعبه خیابان آزادی مسجدسلیمان اظهار داشت: این بانک در طرح مانا به متقاضیان واجد شرایط تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات مرابحه پرداخت می کند. شرط دریافت این وام نیز سپرده گذاری ۳۷٫۵ میلیون تومان به مدت ۳۰ روز در یک حساب با سود ۱ درصدی است.

وی با اشاره به این که پرداخت وام به میزان ۵ برابر موجودی و با دوره بازپرداخت ۶۰ ماهه انجام خواهد گرفت افزود: نرخ سود این وام ۱۸ درصد ( نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار ) و با وثیقه ترکیبی از وجه نقد و سایر وثایق قابل قبول بانک مسکن خواهد بود.

 موسوی همچنین خاطرنشان ساخت: سپرده کوتاه مدت برای دریافت این نوع تسهیلات از طریق اینترنت بانک مسکن و به صورت غیر حضوری نیز قابل افتتاح است و این شعبه آمادگی هرگونه همکاری با همشهریان را دارد.

رئیس بانک مسکن مسجدسلیمان در خاتمه تصریح کرد: بانک مسکن بعنوان یک بانک تخصصی در حوزه خدمات بخش مسکن اعم از خرید، تعمیر و ساخت مسکن می باشد و امیدواریم تا بخش عمده ای دغدغه شهروندان و مستأجرین از این نظر مرتفع شود.