آخرین خبر از حضور حجت الاسلام حاجتی و دکتر رضایی در انتخابات مجلس
آخرین خبر از حضور حجت الاسلام حاجتی و دکتر رضایی در انتخابات مجلس

سایت خبری شهر اولین ها // با نزدیک شدن به روزهای پایانی ثبت نام کاندیدا برای انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی بحث بر سر حضور دو چهره مطرح یکی در انتخابات خبرگان رهبری و دیگری در انتخابات مجلس شورای اسلامی داغ تر شده است. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از […]

سایت خبری شهر اولین ها // با نزدیک شدن به روزهای پایانی ثبت نام کاندیدا برای انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی بحث بر سر حضور دو چهره مطرح یکی در انتخابات خبرگان رهبری و دیگری در انتخابات مجلس شورای اسلامی داغ تر شده است.
به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از خبرگزاری مسجدسلیمان، طی تماس با چند تن از نزدیکان این دو چهره اطلاعاتی تازه مبنی بر احتمال عدم حضور هر دو چهره در انتخابات پیش رو بدست آمده است.
به گفته چند تن از نزدیکان دکتر رضایی، وی علی رغم تمایل به حضور در این عرصه با مخالفت برادر بزرگ خود حاج محسن رضایی روبرو گشته و بحث کاندیداتوری وی در شهرستان شهرکرد را در پیش گرفته است و بر اساس این گفته ها وضعیت او تا یک دو روز آینده قطعی خواهد شد.
از سوی دیگر حجت الاسلام والمسلمین میر احمد رضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز که در سالهای گذشته تمرکز خود را بر امور فرهنگی گذاشته بود و با بررسی وضعیت فرهنگی در شهرها و بخش های مناطق بختیاری نشین استان خوزستان اقداماتی مبنی بر تاسیس حوزه های علمیه و مستقر کردن امام جمعه برای شهرها و بخش های مزبور داشته است، صحبتهایی مبنی بر احتمال حضور وی در عرصه انتخابات خبرگان بوجود آمد اما خبرنگار ما در تماس با یکی از نزدیکانش جویای اوضاع وی شد که اینچنین گفت:حاج آقا حاجتی تلاش خود را در حوزه فرهنگی در مناطق بختیاری نشین گذاشته و انتخاب وی بعنوان عضو خبرگان چیزی به داشته های او اضافه نمیکند بلکه وقت او را برای رسیدگی به مسائل فرهنگی خواهد گرفت .
وی افزود:اما با توجه به سخنان دشمن شاد کن برخی خواص و ایجاد جریان نفوذ در مجلس خبرگان و شرایط بوجود آمده اگر ایشان ضرورت بداند در روزهای پایانی احتمال حضورش منتفی نخواهد بود.