آخر هفته ای یخبندان در انتظار مسجدسلیمانی ها …
آخر هفته ای یخبندان در انتظار مسجدسلیمانی ها …

سایت خبری شهر اولین ها//مدیرکل هواشناسی خوزستان، یخبندان و کاهش دمای هوا به صفر یا زیر صفر درجه سانتی گراد را در اواخر هفته برای برخی شهرهای خوزستان پیش بینی کرد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ،کوروش بهادری گفت: کاهش شدید دمای هوا در شهرهایی از جمله ایذه، دهدز و دزفول، گتوند و […]

سایت خبری شهر اولین ها//مدیرکل هواشناسی خوزستان، یخبندان و کاهش دمای هوا به صفر یا زیر صفر درجه سانتی گراد را در اواخر هفته برای برخی شهرهای خوزستان پیش بینی کرد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ،کوروش بهادری گفت: کاهش شدید دمای هوا در شهرهایی از جمله ایذه، دهدز و دزفول، گتوند و لالی دور از انتظار نیست و امروز نیز دمای هوا در دهدز به صفر درجه سانتی گراد رسید.
وی افزود: ریزش هوای سرد تا چهار درجه سانتی گراد برای مناطق دیگر خوزستان پیش بینی می شود که اوج سرما در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه پیش بینی می شود.
بهادری با اشاره به فعالیت سامانه بارشی از اوایل هفته در خوزستان گفت: بیشترین میزان بارندگی در دهدز ۲۰، ایذه ۱۳، حسینیه و لالی هفت، اهواز، مسجد سلیمان و گتوند چهار، و آغاجاری دو میلی متر ثبت شده است.
مدیرکل هواشناسی خوزستان اظهارکرد: هم اکنون سامانه پرفشار بر روی خوزستان حاکم است؛ تا آخر هفته وضعیت پایداری در خوزستان وجود دارد، و مدل های هواشناسی پدیده بارندگی را نشان نمی دهد و وضعیت خلیج فارس به نسبت آرام است.
وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته شادگان با ۲۱ و دهدز با صفر درجه سانتی گراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط خوزستان گزارش شده است.
بهادری خاطرنشان کرد: روند تغییرات دمایی روز سه شنبه اهواز بین هفت تا ۲۰ درجه سانتی گراد در نوسان است.