آخر هفته خوزستان در محاصره گرد و غبار شدید
آخر هفته خوزستان در محاصره گرد و غبار شدید

شهر اولین ها// کارشناس سازمان هواشناسی از گرد و غبار شدید در استان های ایلام و خوزستان خبر داد. مرتضی ضرابی گفت: طی سه روز آینده در استان های ایلام وخوزستان شاهد گرد و غبار شدید خواهیم بود ضمن اینکه استان های بوشهر و کرمانشاه نیز شرایط مشابهی را خواهند داشت. وی افزود: در این […]

شهر اولین ها// کارشناس سازمان هواشناسی از گرد و غبار شدید در استان های ایلام و خوزستان خبر داد.

مرتضی ضرابی گفت: طی سه روز آینده در استان های ایلام وخوزستان شاهد گرد و غبار شدید خواهیم بود ضمن اینکه استان های بوشهر و کرمانشاه نیز شرایط مشابهی را خواهند داشت.

وی افزود: در این استان ها، با کاهش دید افقی نیز همراه خواهیم بود و در ساعات بعد از ظهر از میزان دید افقی کاسته می شود.

کارشناس سازمان هواشناسی از کاهش نسبتا شدید دمای هوای در نوار شمالی کشور خبر داد و اظهارکرد: در نوار شمالی کشور طی سه روز آینده کاهش نسبتا شدید دمای هوا را شاهد خواهیم بود و در شمال غرب کشور نیز تا حدودی کاهش دما را خواهیم داشت.

ضرابی از وزش باد شدید در برخی از استان های کشور از جمله تهران طی روزهای آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: طی سه روز آتی، در استان های تهران، سمنان، اصفهان، قم، مرکزی و قزوین با وزش باد نسبتا شدید همراه با گرد و خاک مواجه خواهیم بود.

وی در خصوص دمای هوای شهر تهران تصریح کرد: هوای تهران امروز ۳۷ درجه سانتی گراد است و دمای هوا در دو روز آینده به ترتیب ۳۶ و ۳۵ درجه سانتی گراد خواهد شد.

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به گرمترین و خنک ترین شهرهای کشور اذعان کرد: در حال حاضر اهواز با ۴۷ درجه سانتی گراد و شهرکرد با ۹ درجه سانتی گراد، گرم ترین و خنک ترین شهرهای کشور هستند./ بسیج