آغاز رقابتهای هفته سوم مسابقات فوتبال بزرگسالان مسجدسلیمان با پیروزی کشاورز گلگیر
آغاز رقابتهای هفته سوم مسابقات فوتبال بزرگسالان مسجدسلیمان با پیروزی کشاورز گلگیر

شهر اولین ها// هفته سوم مرحله نهایی رقابتهای فوتبال بزرگسالان مسجدسلیمان عصر امروز آغاز شد و تیم کشاورز گلگیر در دیداری زیبا و پرگل مقابل مبارز نوین به برتری دست یافت. به گزارش شهر اولین ها، دو تیم کشاورز گلگیر و مبارز نوین در آغاز هفته سوم مرحله نهایی مسابقات فوتبال بزرگسالان مسجدسلیمان در ورزشگاه […]

شهر اولین ها// هفته سوم مرحله نهایی رقابتهای فوتبال بزرگسالان مسجدسلیمان عصر امروز آغاز شد و تیم کشاورز گلگیر در دیداری زیبا و پرگل مقابل مبارز نوین به برتری دست یافت.

به گزارش شهر اولین ها، دو تیم کشاورز گلگیر و مبارز نوین در آغاز هفته سوم مرحله نهایی مسابقات فوتبال بزرگسالان مسجدسلیمان در ورزشگاه شهدای کارگر بی بیان به مصاف هم رفتند و نهایت تیم کشاورز با برتری سه بر دو مقابل حریف خود را بعنوان یکی از مدعیان قهرمانی مطرح نمود. در این دیدار جذاب و البته پرتنش که با اعتراضات کادرفنی دوتیم و درگیری های لفظی آنان نیز همراه بود سرپرست تیم کشاورز گلگیر نیز در دقایق پایانی دیدار اخراج گردید.

این دیدار با یک دقیقه سکوت به احترام درگذشت پدر آرش کلاوند ، یکی از کمک داوران ارزنده شهرستان همراه بود و بازیکنان دوتیم بهمراه تیم داوری پیش از آغاز مسابقه به روح آن عزیز از دست رفته فاتحه ای قرائت نمودند.