آغاز عملیات احداث پارک زاگرس به همت شهرداری مسجدسلیمان+ عکس
آغاز عملیات احداث پارک زاگرس به همت شهرداری مسجدسلیمان+ عکس

عصر اولین ها// عملیات اجرایی برای احداث پارک زاگرس پس از سال ها به همت شهرداری مسجدسلیمان آغاز شد. احداث این پارک از سال ها قبل در دستور کاری شهرداری قرار گرفته اما بدلایل مختلف روند اجرایی آن متوقف شد و به محلی برای تخلیه نخاله های ساختمانی تبدیل شد. با این حال پیگیری ها […]

عصر اولین ها// عملیات اجرایی برای احداث پارک زاگرس پس از سال ها به همت شهرداری مسجدسلیمان آغاز شد. احداث این پارک از سال ها قبل در دستور کاری شهرداری قرار گرفته اما بدلایل مختلف روند اجرایی آن متوقف شد و به محلی برای تخلیه نخاله های ساختمانی تبدیل شد. با این حال پیگیری ها موجب شد تا عملیات اجرایی احداث این پارک بار دیگر از سر گرفته شود.

به گزارش عصر اولین ها،عملیات اجرایی برای احداث پارک زاگرس در منطقه هشت بنگله پس از سال ها بار دیگر توسط شهرداری از سر گرفته شد. پارک کوهستانی زاگرس واقع در فاز ۲ هشت بنگله از ظرفیت های بالایی جهت توسعه فضای سبز و ایجاد یکی از بزرگترین پارک های کوهستانی در سطح استان برخوردار است. اگر چه محدوده پارک طی ماه‌های اخیر به محلی جهت تخلیه نخاله های ساختمانی تبدیل شده بود اما پیگیری این پایگاه خبری بهمراه اهالی منطقه و مکاتبات متعدد موجب شد تا عملیات اجرایی برای احداث پارک پس از سال ها وقفه بار دیگر آغاز شود.

بدون شک پارک کوهستانی زاگرس باتوجه به موقعیت جغرافیایی و دارا بودن استانداردها و قابلیت های لازم می تواند به نقطه مهمی در گردشگری شهرستان تبدیل شود. این منطقه در کنار موقعیت مکانی و چشم انداز طبیعی می تواند زمینه ساز ایجاد فضاهای بازی و ورزشی، پیست ماشین سواری و سایر سرگرمی ها شود. علاوه بر این با ایجاد پارک زاگرس سرانه فضای سبز شهری نیز افزایش چشمگیری خواهد یافت و موقعیت تفریحی بسیار خوبی برای نسل های آینده فراهم می سازد. از این رو توجه ویژه به پارک زاگرس و موضوع افزایش سرانه فضای سبز شهری می تواند زمینه ساز رونق گردشگری و توسعه مناطق تفریحی شهرستان شود.