آغاز کلاس مربیگری D آسیا به میزبانی کارون
آغاز کلاس مربیگری D آسیا به میزبانی کارون
به بهانه افتتاح کلاس مربیگری D آسیا فوتبال قصد داشتیم راهی شهرستان کارون شويم اما وقتی نشانی محل این کلاس را جویا شدیم بر خود و قلم ورزشی که در دست دارم واجب دانستم یاد آور شوم که هیات فوتبال شهرستان کارون مظلوم ترین و فعال ترین هیات شهرستانی فوتبال خوزستان است.

شهرستانی کم برخوردار از سخت افزارهای موجود در دیگر شهرهای استان. شهرستانی مملو از پتانسیل ورزشی و دارای استعدادهای درخشان کم نظیر که نه تنها در فوتبال که در دیگر رشته‌های مختلف ورزش، شهرستانی بومی گرا و توانمند در ارایه ایده های بکر است اما به دلیل کمبود سخت افزار بخصوص در فوتبال به ناچار هميشه اجاره نشین اماکن ورزشی مرکز آستان بوده است.

هیأت فوتبال شهرستان کارون با مدیری جوان و دارای ايده های آموزشی در پرورش و گسترش فوتبال پایه به نام مهندس محمد زرگانی- که خود از جنس تلاشگران واقعی ورزش و فوتبال است- مدت هاست تلاش مي کند فضای مستطیل سبز فوتبال کارون را در مسیر توجه و گسترش بیشتر قرار دهد.

آغاز کلاس مربیگری D آسیا به میزبانی کارون

 برگزاری کلاس های مربیگری و داوری فوتبال، سامان دهی تیم‌های محلات، حضور فعال مربیان استعداد یاب در محلات دارای پتانسیل و کشف استعدادهای درخشان فوتبال شهرستان، ایجاد ارتباط با مسوولان و مدیران شهری و استانی با هدف توجه به فوتبال شهرستان کارون از نمونه‌های تلاش های مهندس محمد زرگانی رییس سخت کوش و با انگیزه هیات فوتبال شهرستان کارون است.

 روز گذشته در دنباله فعاليت های آموزشی میزبانی کلاس مربیگری فوتبال D آسیا را با مدرسی استاد منصور ربیعه آغاز کرد. این کلاس ۲۵ اردی بهشت ماه به پایان خواهد رسید.

هیات فوتبال شهرستان کارون برابر تقویم ورزشی خود قرار است طرح اوقات‌ فراغت را در صورت همکاری مسوولان شهری بسیار گسترده برای هزاران نونهال و نوجوان کارونی علاقه مند به ورزش اجرایی کند.

هم چنین در زمینه جذب بیشتر بانوان و دختران علاقه مند به آشنایی با قوانین فوتسال کلاس های مربیگری و داوری فوتسال بانوان را پس از کسب موافقت های لازم از مهرماه سال جاری درشهرستان کارون عملیاتی می کند.