ابراز همدردی مردم شهرهای سراسر کشور با مردم آبادان +تصاویر
ابراز همدردی مردم شهرهای سراسر کشور با مردم آبادان +تصاویر
همزمان با ادامه جستجوی جان باختگان حادثه متروپل، در شهرهای مختلف کشور جمعی از مردم ضمن ابراز همدردی با مردم عزیز خوزستان و آبادان، یاد وخاطره عزیزان از دست رفته در حادثه ساختمان متروپل آبادان را گرامی داشتند.

شهرداری تبریز در همدردی با خانواده‌های جانباختگان حادثه متروپل آبادان اقدام به فضاسازی شهر کرده است. سعید آقاخانی کارگردان نیز با ابراز همدردی با مردم آبادان، نوشت: «دیدن صحنه‌های انتظار و گریه و زاری کسانی که عزیزانشان زیر آوارند، واقعا دردناک است. خدا صبرتان بدهد.»

 مردم چهارمحال و بختیاری نیز دیشب پس از نماز مغرب و عشا در غم از دست دادن هموطنان آبادانی با برپایی مراسم عزا و قرائت فاتحه با خانواده جان باختگان همدردی نمودند. مردم گناوه و دیلم نیز با حضور در مساجد در غم از دست دادن تعدادی از هموطنان آبادانی با برپایی مراسم عزا و قرائت فاتحه با خانواده جان باختگان همدردی کردند.باشگاه آلومینیوم اراک با اجرای یک طرح موزاییکی روی سکوهای ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با مردم داغدیده آبادان به دلیل حادثه ریزش برج متروپل همدردی کردند. در این طرح نام شهر آبادان به همراه یک قلب مشکی روی سکوها به نمایش درآمده است.

در اکثر شهرهای خوزستان از جمله مسجدسلیمان نیز با نصب بنرهای تسلیت و برپایی مراسماتی، شهروندان همدردی خود را با خانواده های داغدار آبادانی ابراز کردند.