اجرای طرح فاضلاب اهواز شدت گرفته است
اجرای طرح فاضلاب اهواز شدت گرفته است

عصر اولین ها// استاندار خوزستان با بیان اینکه اجرای طرح فاضلاب اهواز شدت گرفته است گفت: از برنامه بلند مدت در بخش فاضلاب که همان ساخت و ایجاد شبکه فاضلاب مطمئن در اهواز است نباید غافل شد. صادق خلیلیان شنبه در نشست پروژه های پیشگیری از آبگرفتگی در سرسرای استانداری خوزستان بیان کرد: خوشبختانه همه […]

عصر اولین ها// استاندار خوزستان با بیان اینکه اجرای طرح فاضلاب اهواز شدت گرفته است گفت: از برنامه بلند مدت در بخش فاضلاب که همان ساخت و ایجاد شبکه فاضلاب مطمئن در اهواز است نباید غافل شد.

صادق خلیلیان شنبه در نشست پروژه های پیشگیری از آبگرفتگی در سرسرای استانداری خوزستان بیان کرد: خوشبختانه همه دستگاه های مربوطه پای کار آمده اند و در ۲ دوره کوتاه مدت و میان مدت کار بهبود و توسعه شبکه فاضلاب و دفع آب‌های سطحی در اهواز در حال انجام است.
وی گفت: اما کار اصلی و کلیدی ساخت شبکه فاضلابی مطمئن در اهواز است که در بلند مدت انجام می شود.

استاندار خوزستان ادامه داد: بهبود شرایط فاضلاب شهر اهواز و دفع آب‌های سطحی در کوتاه مدت در حال انجام است تا وقایعی که در سال های اخیر رخ داده است دیگر اتفاق نیفتد و در میان مدت پروژه توسعه و بهسازی شبکه فاضلاب اهواز در طی ۲ سال به اتمام خواهد رسید و این طرح در سایر شهرهای دیگر استان نیز دنبال می شود.
خلیلیان با اشاره به اینکه حداقل انتظار مردم داشتن محیط زندگی مناسب است افزود: وظیفه آبفا و شهرداری این است که با هم هماهنگ باشند و مشکلات بخش فاضلاب اهواز و استان را برطرف کنند.
استاندار خوزستان ادامه داد: مشکلات در بخش فاضلاب اهواز و استان چند سال است که به وجود آمده و تبدیل به بحران شده است، این غفلت ها در چند سال اخیر به دلیل بی تدبیری ها و انفعالی که در دولت وقت بوده ایجاد شده است.

فرسودگی شبکه فاضلاب و نبود خط دفع آب های سطحی باعث وقوع آبگرفتگی های گسترده در چند سال اخیر در اغلب مناطق استان شده است.

  • منبع خبر : ایرنا