اجرای طرح هر مدرسه یک نهال در شهرستان باوی+ تصاویر
اجرای طرح هر مدرسه یک نهال در شهرستان باوی+ تصاویر
طرح هر مدرسه یک نهال به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در شهرستان باوی برگزار شد.

عصر اولین ها// طرح هر مدرسه یک نهال به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در شهرستان باوی برگزار شد.

به گزارش عصر اولین ها، مناسبت ۱۵ اسفند اولین روز هفته منابع طبیعی ( روز درختکاری ) و نهال کاری با همت و حمایت اداره آموزش وپرورش شهرستان باوی و انجمن حامیان طبیعت شهرستان باوی در شهر ملاثانی برگزار شد.

این مراسم با هدف حفاظت از محیط زیست و توسعه فضای سبز و آموزش دانش آموزان به حفاظت از این عرصه ها در مدرسه علی اکبر شهر ملاثانی با حضور دانش آموزان و مسئولان شهرستان برگزار شد.
سعدی مجد رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان باوی ضمن بیان لزوم توجه و آموزش فرزندانمان به طبیعت دوستی و اهمیت کاشت درختان در طبیعت تاکید کردند و با بیان احادیثی از پیامبر و امامان بر تاکید آنان به توجه بر لزوم پایبندی و حفاظت از محیط زیست اشاره نمودند .
خانم میاحی دبیر انجمن حامیان طبیعت شهرستان باوی نیز با بیان اهداف انجمن و اهمیت درختکاری به بیان نکاتی به این موضوع اشاره نمودند.

 این مراسم با کاشت تعدادی نهال مثمر همچون پرتقال و توت توسط شرکت کنندگان و با شعار هر مدرسه یک نهال به پایان رسید. گفتنی است این برنامه به همت انجمن حامیان طبیعت شهرستان باوی و مشارکت اداره آموزش وپرورش باوی،امام جمعه شهر ملاثانی، اداره محیط زیست باوی، شهردار و اعضای شورای شهر ملاثانی، مدرسه علی اکبر ملاثانی و شرکت علم و فناوری فلاحت انجام گرفت.